jadalny żywopłot :)

31. Data: 2006-03-09 15:15:28

Temat: Re: jadalny żywopłot :)
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "basia" <m...@p...onet.pl>
To: <p...@n...pl>

> Dzięki za rady. Muszę tylko pomyśleć, jak to ułożyc piętrami, z przodu
> niższe, z tyłu wyższe.
:)
nie tylko pietrami ale przemieszaj
taki zywotplot mieszany jest bardzo ladny
:)
pomysl jeszcze o czeremchach
sama bedziesz w sierpniu wrzesniu podjadala malenkie czeresienki
rajskich jabuszkach
jarzebach roznych odmian na podkladkach karlowatych
oliwniku
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

32. Data: 2006-03-09 15:23:16

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Mar 2006 14:34:05 +0000 (UTC), Jacek Gucio napisał(a):

> Dereń jadalny (Cornus mas), nadaje się do formownia żywopłotów o wysokości
> 2 metrów.
> Rośnie na każdej glebie ogrodowej. Ma bardzo ozdobne owoce. Dostarcza cennych
> pożytków pszczelich. Jest jadalny z nazwy. A dereniówka :) 1 kg owoców
> derenia, 5 łyżek suszonych czarnych jagód, 1 kg cukru, 2 szklanki spirytusu
> 96-proc., 2 szklanki czystej wódki.

Do derenia dorzuciłabym jeszcze irgi - wybór duży, bzy S.nigra i
S.racemosa, głogi, dziwkie róże - nie tylko R.rugosa, pęcherznice
kalinolistne, kalinę a dla oczy wiosną forcysje tu i ówdzie...
Marzyłam kiedyś o takim mieszanym żywopłocie i mam, mam:)
Dołem dosadzam byliny, głównie liliowce... Teraz nie wiem czy nie rpzyjdzie
czas na trawy:)

Pozdrawiam,
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

33. Data: 2006-03-09 15:30:41

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcę od drogi posadzić żywopłot, niewysoki- góra 2m.

A o dereiu Cornus mas, nikt nie wspomiał ,u mnie już kwitnie :-)Pozdr.

34. Data: 2006-03-09 15:44:16

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Mar 2006 16:30:41 +0100, Bogusław Radzimierski napisał(a):

> A o dereiu Cornus mas, nikt nie wspomiał ,u mnie już kwitnie :-)Pozdr.

Jacek pisał post przede mną:)

Pozdrawiam,
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

35. Data: 2006-03-09 16:11:03

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dobranoc" <a...@a...art.pl> napisał w
wiadomości news:dupfse$q71$1@polsl.pl...
> Użytkownik "skryba" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Lubisz sałatki z pokrzyw, czy wolisz okłady ?
> Pozdrawiam reumatologicznie ;)
> Baśka

Nie przepadam ale moje pomidorki
uwielbiaja gnojowicę z pokrzyw.
:-)
Pozdrawiam wybrednie
skryba

36. Data: 2006-03-09 16:37:34

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Marzyłam kiedyś o takim mieszanym żywopłocie i mam, mam:)
> Dołem dosadzam byliny, głównie liliowce... Teraz nie wiem czy nie rpzyjdzie

Po co chcesz dodawać krzaki do spirytusu?
Pozdrawiam.mirzan

37. Data: 2006-03-09 17:12:55

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:44102c8c$1@news.home.net.pl Krystyna Chiger
<k...@p...pl> napisał(a):

> No to zgadłam - nie umiesz. Do nalewek wytrawnych nie daje się cukru,
> tylko odpowiednią ilość rodzynek.

Hejka. A niech Ci będzie. :-)
Pozdrawiam kompromisowo Ja...cki

38. Data: 2006-03-09 17:15:16

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:003501c6438c$3dc0dd50$0100a8c0@NOWY Tadeusz Smal
<s...@s...pl> napisał(a):

> :)
> pomysl jeszcze o czeremchach

Hejka. Jak czeremcha, to i bez czarny, bo omijają je gryzonie. :-)
Pozdrawiam nornikowato Ja...cki

39. Data: 2006-03-09 17:43:35

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. To jeszcze jakieś niskie grusze i jabłonie, żeby zajączki miały
> co ogryzać. :-)
> Pozdrawiam dwusiekaczowcowo Ja...cki

Raczej szerszenie !!!

:-D

Serdecznie Miłka

40. Data: 2006-03-09 17:46:58

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Jak czeremcha, to i bez czarny, bo omijają je gryzonie. :-)
Pozdrawiam nornikowato Ja...cki
:))))
ja tez najbardziej lubie bez
ale i czeremsze nie potrafie sie oprzec