jajecznica

1. Data: 2001-06-21 07:57:54

Temat: jajecznica
Od: "maria" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

proszę o poradę na najlepszą jajecznicę poranną

--
pozdr
mt

1. Data: 2001-06-21 08:08:48

Temat: Re: jajecznica
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maria" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> proszę o poradę na najlepszą jajecznicę poranną

Podsmarzyc na masle garsc krewetek z przecisnietym czosnkiem, wbic jajka
i zjajecznicowac. Zjadac z pokrojona bagietka, albo przennym tostem. Mozna
tez dodac troche pokrojonych czarnych oliwek.

Jader

1. Data: 2001-06-21 09:28:49

Temat: Odp: jajecznica
Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

fuj! czosnek rano... brrr
kachna

1. Data: 2001-06-21 10:21:56

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasiek" <k...@w...ps.pl> napisał w wiadomości
> fuj! czosnek rano... brrr

Czosnek z rana jak smietana, krew sie oczyszcza z wirusow zostaja
zgliszcza :) Zreszta troche go tylko, a poza tym taki usmazony na krewetkach
nie jest jadowity.

Jader

1. Data: 2001-06-21 18:00:33

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i zjajecznicowac. Zjadac z pokrojona bagietka, albo przennym tostem. Mozna
> tez dodac troche pokrojonych czarnych oliwek.

Hmm, podrazniles moje kubki smakowe - jutro kupuje krewety - na niedzielne
sniadanko jak znalazl :-)
Herbatka

1. Data: 2001-06-21 18:54:15

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>i zjajecznicowac. Zjadac z pokrojona bagietka, albo przennym tostem. Mozna
>tez dodac troche pokrojonych czarnych oliwek.

Swietnie to wyglada ale tylko na sama mysl,ze moglabym rano jesc
krewetki,czosnek i czarne oliwki to mi sie robi slabo.Moze w niedziele na
polaczenie sniadanka z lunchem okolo dwunastej moj zoladek to przyjmie w
spokoju :-)))
A ja lubie (tyle,ze nie rano) jajeczniczke na cebulce.Na masle smazy sie
ogromna ilosc cebuli(zakrywam po jakims czasie pokrywka,zeby sie poddusila i
zmiekla) i w to buch jajami.Reszta normalnie jak to jajecznica.Pyszna jest tez
z nastepujacymi skladnikami,ktore mozna dowolnie
laczyc:cebula,papryki,pieczarki,szynka,poledwica,boc
zek,baleron,kielbasa,p
arowki,pomidory...och juz mi slinka cieknie.Jak bylam mala to jadalam
jajecznice" na slonince"-pychotka albo Vegeta zamiast soli,dobre tylko niezbyt
zdrowe.Pamietam tez jajecznice z maka i skwarkami na obiady "jak nie bylo
obiadu"
Dotka

1. Data: 2001-06-21 20:58:13

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilibell555 <l...@a...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:2...@n...aol.com
Mozna
Ekstra, że też na to nie wpadłem.

> Swietnie [...]
> A ja lubie (tyle,ze nie rano) jajeczniczke na cebulce.
Uważasz, że to lepsze? Jajecznica na cebulce? Zgroza. Chyba, że dorzucisz
do tego móżdżek. To się podłączę.

> Na masle smazy sie ogromna ilosc cebuli
To straszne, ale cebulę smażę na tłuszczu z boczku, ew. na smalcu, w
ostateczności na oliwie ale nigdy na maśle, masło mogę dodać po zeszkleniu
się cebuli, ale tak od razu?
A tak naprawdę tego tłuszczu jest b. mało, jak tylko cebula "zachodzi"
daję dużo wody i praktycznie duszę ją na wodzie, podlewam ze 2 razy aż
zrobi się biały sosik i jw.

[...]
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-06-22 00:02:45

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>A tak naprawdę tego tłuszczu jest b. mało, jak tylko cebula "zachodzi"
>daję dużo wody i praktycznie duszę ją na wodzie, podlewam ze 2 razy aż
>zrobi się biały sosik i jw.

Mojego maselka tez jest malo bo tez dusze, zapomnialam wspomniec o dodaniu wody
:-( ale robie tylko z maslem jak robie TE jajecznice(precz z oliwa w tym
wypadku),moglabym tak naprawde jesc tylko te i zadnej innej tak ja
lubie.Zapomnialam wspomniec o popularnej w Meksyku jajecznicy z salsa czyli
"huevos rancheros".Do tego fasola w formie paci,tortillas.Czasem miesko
hm...dziwne rzeczy jak na poranekDotka

1. Data: 2001-06-22 06:10:58

Od: m...@p...fm (NaLesnik) szukaj wiadomości tego autora

| fuj! czosnek rano... brrr
| kachna

Dlaczego fuj? Dlatego, że czosnek, czy dlatego, że rano? Ja lubię czosnek,
chociaż do jajecznicy? Hmm... jeszcze nie próbowałem.
Pozdrowionka z buszu

(Na)Lesnik

Dziewiczość lasu
świadectwem impotencji wiatru.

---------------------------R--E--K--L--A--M--A------
---------------------
Super tapety na pulpit: http://reklama.interia.pl/promocja/promocja6.html

1. Data: 2001-06-22 06:38:28

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

..dziwne rzeczy jak na poranekDotka

...a w Japonii jedza jakas zupke na sniadanie (czyzby miso) - jak
zapytalam wesolo - a jaka? To odpowiedz byla ponurym glosem -
mozna sie przyzwyczaic...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

maka