jajecznica

1. Data: 2006-02-20 13:10:34

Temat: jajecznica
Od: "agata kałuża" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

składniki:
jajka,margaryna,sól

na rozgrzaną patelnie dać margarynę.gdy się roztopi dać jajka ile kto
lubi.mieszac łyzką aby nie przyssało się do patelni w czasie mieszania
posolić i po chwili jedzenie gotowe
smacznego

2. Data: 2006-02-20 17:02:18

Temat: Re: jajecznica
Od: zbigi <z...@s...motocykle.org> szukaj wiadomości tego autora

agata kałuża napisał(a):
> [...]
>
> na rozgrzaną patelnie dać margarynę.gdy się roztopi dać jajka ile kto
> lubi.mieszac łyzką aby nie przyssało się do patelni w czasie mieszania

Absolutny blad!
Nie wolno mieszac zbyt namietnie, bo cala woda i tluszcz, zamiast
trzymac sie patelni, pojda sobie do jajek.

3. Data: 2006-02-20 18:59:21

Od: "Robert" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agata kałuża" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> na rozgrzaną patelnie dać margarynę.gdy się roztopi dać jajka ile kto
> lubi.mieszac łyzką aby nie przyssało się do patelni w czasie mieszania

Brrrrr... margaryna ?!
Masełko, kochani masełko... albo smalczyk jeśli ma być na szynce lub boczku
(wtedy mniej bo się i tak trochę wytopi), ale nigdy nie na margarynie....

pozdr. Robert

4. Data: 2006-02-20 19:23:41

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> na rozgrzaną patelnie dać margarynę.gdy się roztopi dać jajka ile kto
> lubi.mieszac łyzką aby nie przyssało się do patelni w czasie mieszania

Wybacz, ale na sama mysl o margarynie robi mi sie niedobrze, i nie wyobrazam
sobie laczyc jej z jajkami. Szczegolnie, ze mam swieze wiejskie jajeczka -
smaczek, hmm, samo miodzio;)
Do smazenia uzywam tylko smalcu (domowej roboty) lub masla :)

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

5. Data: 2006-02-20 19:53:44

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 Feb 2006 19:59:21 +0100, "Robert" <r...@p...onet.pl>
wrote:

>U?ytkownik "agata ka?u?a" <n...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci

>Brrrrr... margaryna ?!
>Mase?ko, kochani mase?ko... albo smalczyk je?li ma by? na szynce lub boczku
>(wtedy mniej bo si? i tak troch? wytopi), ale nigdy nie na margarynie....
>
>pozdr. Robert

Bdz konsekwentny - jak maselko i smalczyk to MUSI byc szyneczka i
boczus....

Pierz
K.T. - starannie opakowana

6. Data: 2006-02-21 06:51:38

Od: "Misiek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
boczku
> (wtedy mniej bo się i tak trochę wytopi), ale nigdy nie na margarynie....

Zaraz za zdrobnienia zostaniesz zlinczowany
Tu nie lubia takich hehehe

7. Data: 2006-02-21 07:28:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>boczku
>>

>Zaraz za zdrobnienia zostaniesz zlinczowany
>Tu nie lubia takich hehehe

...juz za pozno

Pierz
K.T. - starannie opakowana

8. Data: 2006-02-21 07:53:27

Od: "Robert" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:ug7kv1dsqh29a557t2nh4ron2vc5na9btp@4ax.com...

> Bdz konsekwentny - jak maselko i smalczyk to MUSI byc szyneczka i
> boczus....

Racja... za szybciteńko było :)

pozdr. Robert

9. Data: 2006-02-21 07:58:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 Feb 2006 08:53:27 +0100, "Robert" <r...@p...onet.pl>
wrote:

>U?ytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisa? w
>wiadomo?ci news:ug7kv1dsqh29a557t2nh4ron2vc5na9btp@4ax.com...

>Racja... za szybcite?ko by?o :)
>
>pozdr. Robert

No! Wreszcie facet, co sie nie obraza za zwracanie uwagi na takie
rzeczy.:))))..ale jak bedziesz naduzywal,to przejade sie (...i
nie tylko ja) jak na lysej kobyle, albo przylece z mlotem jakims
:PPP

A Miska nie sluchaj jakby co, on zdrobnienia ma we krwi :PPPPPPPP

Pierz

K.T. - starannie opakowana

10. Data: 2006-02-21 09:47:00

Od: "Misiek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:9shlv1pi26nij6k7cj7gnvcbaigjffe3oc@4ax.com...

> [...]
> :PPP
>
> A Miska nie sluchaj jakby co, on zdrobnienia ma we krwi :PPPPPPPP

1- pozwol ze ja sie bede wypowiadac gdzie mam zdrobnienia
2. ustaw sobie w koncu po ludzku kodowanie
3. Tak uwielbiam zdrobnienia i dzieki temu...
a zreszta co sie bede denerwowac :))
Wystarczy ze mam nerwy "napiete" bo na sterydach jestem (leczniczo... zeby
nie bylo watpliwosci hehehe)

gołąbki
jak zrobic jajecznice z pieciu jaj
jak zrobić dobre ciasto do pizzy?