jak bardzo niezbezpieczna jest wydzielina

1. Data: 2003-02-05 12:34:09

Temat: jak bardzo niezbezpieczna jest wydzielina
Od: "Lusia71" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam pytanie:jak bardzo niebezpieczna jest wydzielina, ktora odkaszluje.
Lecze sie ale jakos nie wydaje mi sie zeby jej bylo mniej, mam chrypke i
caly czas odchrzakuje.

--
Joanna + Alicja (3 lata i 2 m-ce) z Krakowa
mailto:b...@i...pl

2. Data: 2003-02-05 17:13:43

Temat: Re: jak bardzo niezbezpieczna jest wydzielina
Od: Yellow_Peril <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <b1r0eo$2gm$1@atlantis.news.tpi.pl>, b...@p...onet.pl
napisał(a)...
> Witam,
> Mam pytanie:jak bardzo niebezpieczna jest wydzielina, ktora odkaszluje.
> Lecze sie ale jakos nie wydaje mi sie zeby jej bylo mniej, mam chrypke i
> caly czas odchrzakuje.

Dla kogo niebezpieczna?

--
Yellow Peril
Nigdy złej woli nie przypisuj tego, co znacznie łatwiej wytłumaczyć

3. Data: 2003-02-06 07:09:17

Od: "Lusia71" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lusia71" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Mam pytanie:jak bardzo niebezpieczna jest wydzielina, ktora odkaszluje.
> Lecze sie ale jakos nie wydaje mi sie zeby jej bylo mniej, mam chrypke i
> caly czas odchrzakuje.

Dla mnie oczywiscie ... nie wiem starsza mnie w pracy ze moze nastapic
niewydolnosc oddechowa.... ja nie znam sie wiec zapytalam :)

JoannaP

test chirurgiia 2003 wiosna IIist.
Epilepsia a prawo jazdy
Do jakiego lekarza??
Czy rwa kulszowa może być przyczyną renty tymczasowej?
co znaczy leczenie podtrzymujace