jak czyscic uszy?

31. Data: 2005-12-01 17:28:54

Temat: Re: jak czyscic uszy?
Od: "pawel_k" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
news:438d732a$0$1497$f69f905@mamut2.aster.pl...
> juz sama nie wiem, co robic. jak czysci sie prawidlowo uszy z woskowiny,
> ktora tam sie naturalnie zbiera?

Witam,

mam identyczny problem. Mimo, że uszy myję raz lub dwa razy dziennie to mi
się zatykają po jakimś czasie. Laryngolog zabronił mi używać jakichkolwiek
patyczków. Zalecił tylko wizyty na 'mycie uszu' w gabinecie w miarę potrzeb.
Chodzę więcdo lekarza raz na mniej-więcej półtora roku, on mi czyści uszy i
robi przy okazji przegląd. Na tydzień przed wizytą laryngolog zalecił
wlewanie do uszu jakiś kropli rozmiękczających aby płukanie było
skuteczniejsze.

Pozdrawiam

P.

PS. Z niektórych wypowiedzi widzę, że Ci co z problemem się nie zetknęli
problemu nie rozumieją...

32. Data: 2005-12-01 17:43:36

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"siliana" <t...@o...pl> wrote in message
> Użytkownik "Marek Li" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

> moje koty czyszcza sobie - liza jezorami w srodku:)

w srodku ucha? LOL! ale bzdury...

iwon(k)a

33. Data: 2005-12-01 21:53:50

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi sie niechcacy wepchnac za gleboko i potrzebne bylo rozpuszczanie
olejem
> parafinowym i plukanie woda przez laryngologa. teraz chyba znowu
zrobilam to
> sam, choc bardzo uwazama i robilam to b. delikatnie. ale po
czyszczeniu boli
> mnie ucho, chrzrupie w nim przy mruganiu oczami. czyscilam, bo
internistka
> zajrzala mi w uszy i powiedziala, ze mam strasznie duzo zaschnietej
> woskowiny.
>
> wiec nawet jesli czyszczac deliaktnie patyczkiem, robie sobie krzywde,

czytam ten topic i coraz to bardziej zastanawiam sie czy jestem na
naukowej grupie medycznej czy czytam opowiesci babki weroniki...
tu masz wyjasnienie problemu:
www.terapia.com.pl/archiwum/pub.html?pub=417&edition
=30

--
pozdro
ape

34. Data: 2005-12-01 22:16:51

Od: "Yawn" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tu masz wyjasnienie problemu:
> www.terapia.com.pl/archiwum/pub.html?pub=417&edition
=30

A teraz jeszcze login i haslo.

35. Data: 2005-12-02 09:26:23

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "siliana" <t...@o...pl> wrote in message

> w srodku ucha? LOL! ale bzdury...

to zalezy co nazywasz srodkiem, ale pisac tak zaraz od razu, ze to bzdury,
to swiadczy, ze taktu masz tyle, co slon w skladzie porcelany:)

36. Data: 2005-12-02 09:27:43

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawel_k" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
> czyści uszy i robi przy okazji przegląd. Na tydzień przed wizytą
> laryngolog zalecił wlewanie do uszu jakiś kropli rozmiękczających aby

rany - dzieki za twoj post!!! bo juz mialam wrazenie, ze jestem nienormalna,
albo sie uwaza, ze sie nie myje:) jak u ciebie wyglada to mycie uszu u
lekarza? mi najpierw wlal olej parafinowy, a po pol godzinie wlal ciepla
wode i wszystko wyplukal.

37. Data: 2005-12-02 13:48:47

Od: "Yawn" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to zalezy co nazywasz srodkiem, ale pisac tak zaraz od razu, ze to bzdury,
> to swiadczy, ze taktu masz tyle, co slon w skladzie porcelany:)

Kurcze, dziecino, idz poogladaj te swoje koty ponownie... A bzdurki o
czyszczeniu uszu w srodku za pomoca jezyka - opowiadaj swoim wnukom.

38. Data: 2005-12-02 15:50:19

Od: "pawel_k" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> rany - dzieki za twoj post!!! bo juz mialam wrazenie, ze jestem
> nienormalna, albo sie uwaza, ze sie nie myje:) jak u ciebie wyglada to
> mycie uszu u lekarza?

Najpierw lekarz zagląda do uszu aby postawić diagnozę (bo przecież pacjent
nie może wiedzieć co mu jest a jakoś tak, za każdym razem trafiam do innego
gabinetu). Potem strzykawa z ciepłą wodą i znowu zaglądanie do uszu. I na
tym koniec. Kiedyś jeden z lekarzy suszył mi uszy watą na drucie - to było
nieprzyjemne ale zdarzyło się tylko raz. W sumie dłużej siedzi się u
fryzjera.

Ogólnie nie ma co się przejmować, jak czujesz, że zaczyna się świństwa
zbierać za dużo to idziesz po skierowanie a za kilka tygodni do laryngologa.
Próbowałem już kilka patentów na pozbycie się woskowiny ale laryngolog jest
najlepszy i najskuteczniejszy. A poza tym regularnie masz sprawdzane uszy!

Pozdrawiam

P.

39. Data: 2005-12-02 16:02:07

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yawn" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

> Kurcze, dziecino, idz poogladaj te swoje koty ponownie... A bzdurki o
> czyszczeniu uszu w srodku za pomoca jezyka - opowiadaj swoim wnukom.

nie ma to jak dyskusja na poziomie:)
moze, skoro masz takie trudnosci napisac grzecznie, ze sie nie zgadzasz z
czyims zdaniem, lepiej nic nie pisac?

40. Data: 2005-12-02 18:16:05

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to zalezy co nazywasz srodkiem,

ranym a co Ty nazywasz srodkiem? nawet malzowiny usznej
z ZEWnatrz kot jezykiem nie lize.

ale pisac tak zaraz od razu, ze to bzdury,
> to swiadczy, ze taktu masz tyle, co slon w skladzie porcelany:)

przykro mi, ale piszesz bzdury. mage napisac, ze piszesz madrze inaczej
ale po co?

iwon(k)a

Specjalist od kolan
DAMIAN - warszawa - Ginekolog - Kogo Polecicie?
Wyniki badan krwi - prosba
Aparat na zeby
Złamanie trzeszczki palucha... i nazwa operacji