jak dawka rtg?

1. Data: 2004-08-24 21:01:02

Temat: jak dawka rtg?
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak sie przykro zlozylo, ze w najblizszym czasie czeka mnie kilka rtg (zeba,
kl. persiowej, kregoslupa). czesc moge przelozyc ale badan okresowych do
pracy czy bolacego zeba nie bardzo. ile bezpiecznie moge sie naswietlac? czy
jest to jakas norma na rok, czy wlasnie powinno sie odczekac po kazdym rtg?

2. Data: 2004-08-28 17:38:06

Temat: Re: jak dawka rtg?
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:cggaad$1u15$1@mamut.aster.pl...

> [...]
czy
> jest to jakas norma na rok, czy wlasnie powinno sie odczekac po kazdym

kurcze, naprawde nikt nie wie?...

3. Data: 2004-08-29 00:29:01

Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruua wrote:
> Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
> wiadomości news:cggaad$1u15$1@mamut.aster.pl...

Poniewaz OIW dawka promieniowania przy prześwietleniu może być różna w
zależności od diagnozowanego schorzenia, prześwietlanego narządu, a nawet
typu aparatu rtg to wydaje mi się, że najrozsadniejszą rzeczą będzie WYRAŹNE
informowanie o Twojej w/w opisanej sytuacji osobe prześwietlającą i dążenie
poprzez nią do przekonsultowania tego z lekarzem radiologiem (nie dając się
zbyć).

zastrzegam, że nie jestem lekarzem i to jest rada z rodzaju tzw.
zdroworozsądkowych:).
--
Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

Niepokojaca rzecz w ustach
potrzebuje dobrego dentysty [wwa]
jak otrzymać odszkodowanie od szpitala?
Urlop