jak dlugo piec kukurydze w piekarniku

1. Data: 2002-08-05 16:52:35

Temat: jak dlugo piec kukurydze w piekarniku
Od: Justyna Chodakowska <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

przeszukalam wlasnie archiwum i jedyne co znalazlam na temat pieczenia
kukurydzy w piekarniku:

Moj sposob na kukurydze. Kolbe kukurydzy posmarowac maslem, posypac sola
pieprzem i zawinac szczelnie w folie aluminiowa. Mozna ja piec na grilu,
piekarniku , na ognisku.... Trzeba uwazac na goraca pare przy rozwijaniu
folii...
F.

koniec cytatu

mam w zwiazku z tym pytanie - jak dlugo nalezy ja piec?

Justyna

1. Data: 2002-08-05 17:16:09

Temat: Re: jak dlugo piec kukurydze w piekarniku
Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna Chodakowska wrote:
> mam w zwiazku z tym pytanie - jak dlugo nalezy ja piec?

a ja dodatkowe: czy musi byc pieczona w lisciach? czy moze mozna piec
kukurydze obrana z lisci?

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2002-08-06 07:51:43

Od: "kudlata" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>a ja dodatkowe: czy musi byc pieczona w lisciach? czy moze mozna piec
>kukurydze obrana z lisci?
>
>pat
>Kukurydza pieczona tylko w lisciach, bez soli, masla i folii: 30 min 200
stopni, termoobieg. Pachnaca, soczysta, miekka i pelna smaku. Solic i maslic
po upieczeniu i obraniu. Qd
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-08-06 08:44:30

Od: Justyna Chodakowska <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

kudlata wrote:

> Kukurydza pieczona tylko w lisciach, bez soli, masla i folii: 30 min 200
> stopni, termoobieg. Pachnaca, soczysta, miekka i pelna smaku. Solic i maslic
> po upieczeniu i obraniu. Qd

dziekuje ;-)

wyprobuje, jeszcze tylko pytanie o szczegol - czy kukurydze wsadzic do
nagrzanego wcezsniej piekarnika?

1. Data: 2002-08-06 08:58:44

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wyprobuje, jeszcze tylko pytanie o szczegol - czy kukurydze wsadzic do
> nagrzanego wcezsniej piekarnika?

> Nie ma potrzeby, uwaga, liscie sie spiekaja na brazowo, uwazac, zeby sie nie
spalily.Qd

Re: przypalone gary...
Re: Podaje przepis na.....
mozdzek swini z watrobka