Re: jak dlugo przechowywane sa karty chorobowe?

From: " " <e...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: jak dlugo przechowywane sa karty chorobowe?
Date: Sat, 4 Apr 2009 12:58:33 +0000 (UTC)

Nie ma dawno placówek "prywatnych" i "państwowych", teraz wszystko jest albo
publiczne (dawniej państwowe) albo niepubliczne (daniej prywatne).
Ustawa dotyczy zakładów opieki zdrowotnej bez względu na to czy są to SPZOZ
(samodzielne publiczne zakłady opieki zdrowotnej) czy NZOZ (niepubliczne
zakłady opieki zdrowotnej). Istotne że NZOZ mogą podpisywać umowy z NFZ i
świdczyć usługi bezpłatnie.
Polecam zapoznanie się z ustawą.
Jeśli ZOZ nie chce wydać dokumentacji medycznej proszę o interwencje w NFZ u
rzecznika praw pacjenta lub w Ministerstwie Zdrowia.