jak dlugo trzeba karmic myszy?

11. Data: 2005-12-14 23:01:52

Temat: Re: jak dlugo trzeba karmic myszy?
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)>

> Ciekawe kiedy zabiora sie za klacza bambusow(?) (do tego sklonniejsze
> bylyby nornice).
:)
z donic bambusow stojacych w foliowcu wyjadaja poki co chwasiki
:)
za to plewienie
wzziely sie za to jak dostaly swoja porcje karmy
:)))))))
i badz tu madry
czy bylo to dla urozmaicenia diety
czy w podziekowaniu za dokarmianie
?

> Producenci chca, zeby sie wpierw uzaleznily od ich produktow ;)
:)
to jeszcze zaczna mi pokatnie maryche uprawiac
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

12. Data: 2005-12-15 11:40:38

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tytus wrote:

> a na szczury sposob? oblegaja mi domostwo ! ;)

Na szczury pies, terier, taki szorstkowłosy, wygląda jak pluszowy.
Kiedyś oczyścił nam stajnię, tylko troche nieprzyjemne było skladowisko
szczurzych nieboszczyków, bo psiak był porządny i składał w jedno
miejsce.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

13. Data: 2005-12-15 11:41:47

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł J. Rajda wrote:

> A kot - to pies?... że tak zapytam :-)

No więc na szczury bardziej pies niz kot;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

14. Data: 2005-12-15 19:08:21

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):

> No więc na szczury bardziej pies niz kot;)

Sznaucer miniatura.
;-)
pozdr. Jerzy

15. Data: 2005-12-15 19:19:48

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sznaucer miniatura.
> ;-)
> pozdr. Jerzy

Na szczury ratlerek.
Pozdrawiam.Mirzan

16. Data: 2005-12-15 20:11:14

Od: "Tytus" <S...@...com> szukaj wiadomości tego autora

> Na szczury pies, terier, taki szorstkowłosy, wygląda jak pluszowy.

A gdzie to mozna kupic i ile kosztuje?
Sa jakies wypozyczalnie?

;)

> Kiedyś oczyścił nam stajnię, tylko troche nieprzyjemne było skladowisko
> szczurzych nieboszczyków, bo psiak był porządny i składał w jedno
> miejsce.

Sprawny !

PZDR!

17. Data: 2005-12-15 20:25:22

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> [...]
> :)
> za to plewienie
> wzziely sie za to jak dostaly swoja porcje karmy

To jeszcze nie jest zle :)
W sumie o same klacza bambusow sie nie martwie. Szczegolnie zagrozone moga
jednak byc zawiazki nowych pedow, ktore juz sa do pewnego stopnia
uformowane o tej porze roku. Jesli nawet dla czlowieka sa slodkie i
smaczne, to co dopiero dla nornic...

Pozdrawiam,
Bpjea

18. Data: 2005-12-15 20:58:09

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:dnsjei$5qs$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> jednak byc zawiazki nowych pedow, ktore juz sa do pewnego stopnia
> uformowane o tej porze roku. Jesli nawet dla czlowieka sa slodkie i

Degustowałeś?

Pozdrawiam z wizją sałatki, Basia.

19. Data: 2005-12-15 21:44:57

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> Degustowałeś?

Zbyt male to rosliny i zbyt cenne, zebym poswiecal czesc kielkow na takie
proby. W przyszlosci oczywiscie planuje sprobowac, tymbardziej, ze
wiekszosc Phyllostachysow jest jadalna i wiele z nich cechuje przyjemny
smak (nawet na surowo). W kuchni azjatyckiej wykorzystuje sie glownie
Phyllostachys edulis, poniewaz miejscowo tworzy duze lasy, rosnie duzy i
kielki tez ma odpowiednio duze. Inne gatunki sa mniej popularne a u nas
jedynie z powodu swojej wiekszej mrozoodpornosci powinny zyskac na
znaczeniu. Zgodnie z opisami, w smaku tez sa dobre.
W cieplejszym od naszego klimacie jesli dwa bambusy sa na rowni smaczne
ale jeden wytwarza kielki grubosci np. 15 cm a drugi zaledwie 3 cm to
wybor maja prosty. U nas jesli beda trzycentymetrowe, to juz bedzie
dobrze.
Dla mnie kazdy kielek jest obecnie na wage zlota, bo z kazdego mozna
zrobic potencjalna sadzonke, gdy podrosnie, a ponadto jesli nie uszczuple
rosliny, szybciej bedzie rosla, lepiej zimowala itp.

Pozdrawiam,
Bpjea

20. Data: 2005-12-16 10:29:46

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tytus wrote:

> A gdzie to mozna kupic i ile kosztuje?
> Sa jakies wypozyczalnie?

http://www.terier.ig.pl/, dowiaduj się u znawców. Ja jestem
kociara, ale tego stajennego teriera szczerze podziwiałam.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

Cymbidium
Mimoza w krakowie
Budki dla ptaków