jak łączyć motywy szydełkowe???

1. Data: 2004-09-16 11:49:19

Temat: jak łączyć motywy szydełkowe???
Od: "Agnieszka Pogorzelska" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Dziewczyny!
Ja znowu po prośbie: niestety daleko mi jeszcze do "biegłego" szydełkowania
i mam problem w kwestii łączenia motywów szydełkowych. Zrobiłam już co
prawda (no prawie) serwetę z kwiatowych motywów i łączyłam je po prostu igłą
i końcówką nitki która pozostała mi po skończeniu każdego motywu. Niestety
nie wygląda to najlepiej. Proszę oświećcie mnie jak to się robi tak
naprawdę!!!

Proszę!!!!

Agnieszka
GG 9092135
a...@s...com

1. Data: 2004-09-16 11:53:31

Temat: Re: jak łączyć motywy szydełkowe???
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Pogorzelska" <a...@s...com> schrieb im
Newsbeitrag news:cibumc$rlq$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> i końcówką nitki która pozostała mi po skończeniu każdego motywu. Niestety
> nie wygląda to najlepiej. Proszę oświećcie mnie jak to się robi tak

Tu jest link do dyskusji na ten temat http://tinylink.com/?zbqr8Pc27x

Monika (Hannover)

1. Data: 2004-09-22 17:20:07

Od: "Agnieszka_K" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Pogorzelska" <a...@s...com>
napisał w wiadomości news:cibumc$rlq$1@nemesis.news.tpi.pl...
mam problem w kwestii łączenia motywów szydełkowych.

Hej!
Kiedyś robiłam serwetkę z łączonych motywów i połączyłam te motywy nitką
(zszyłam je wszystkie), ale nie dość, że było to żmudne zajęcie, to na
dodatek potem mi się to wszystko porozplątywało. Później łączyłam motywy w
trakcie robótki, tzn. pierwszy motyw zrobiłam normalnie, drugi motyw podczas
robienia połączyłam szydełkiem (zahaczyłam w odpowiednim miejscu i robiłam
dalej), i potem wszystkie motywy tak łączyłam w trakcie szydełkowania.
Jeśli masz już porobione motywy to albo spruj ostatnie okrążenia i robiąc je
na nowo zahacz szydełkiem o sąsiadujący motyw, albo dodaj do każdego motywu
jeszcze jedno okrążenie np. półsłupków albo oczek ścisłych i też od razu
pozahaczaj.

Pozdrawiam.
Agnieszka

Zdjecia ze spotkania Wroclawianek
[szydelko] niebieski komplecik dziecinny
[szydelko] trzy psiaki
[szydełko] słupek nawijany
DO MIRY WYSZYNSKIEJ