jak można wzmocnić płatek przedni serca?

1. Data: 2004-02-29 21:21:31

Temat: jak można wzmocnić płatek przedni serca?
Od: "Dars" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam grupowiczów
mam 27 lat po imprezie alkocholowej (zapicie na ament) wystąpiło u mnie
migotanie przedsionków utrzymujace się3 dni unormowane farmakologicznie- nie
wiem czy była taka potrzeba czy samo by się unormowało?
zrobiono mi badania serca i w usg wyszło że mam wiotki płatek przedni i
znacznie wysycony czy to coś czym powinieniem się martwić, czy można go
jakość wzmocnić.
Terez jużmam niby w porządku ale ciagłe nasłuchuje i mierze tętno czy jest
równe i czasami mi sięwydaje że bije równo i raz na kakiś czas jakby
sięzatnie na sekude i tyle chociaż jest to bardzo żadko nie wiem czy to moje
przewrażliwienie bo jedno jest pewne panikarzem co do swojugo zdrowia to
jestem na pewno.
Jeśli ktoś wie o co tu chodzi to jestem wdzięczny za opinie na ten temat.
pozdr.
tomek

2. Data: 2004-03-01 20:39:58

Temat: Re: jak można wzmocnić płatek przedni serca?
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dars" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
przedni i
> znacznie wysycony czy to coś czym powinieniem się martwić, czy można

najprosciej i najzdrowiej jest przestac pic...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl