jak odwdzieczyc sie lekarzowi ??

1. Data: 2007-04-17 09:16:55

Temat: jak odwdzieczyc sie lekarzowi ??
Od: Marras <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam goraco grupe

Chcielibysmy podziekowac Pani doktor za opieke i prowadzenie ciazy, ale
nie bardzo mamy pomysl jak.
Czy kwiaty, kawa, bombonierka czy tez cos innego ... ??

bedziemy bardzo wdzieczni za pomoc

2. Data: 2007-04-17 09:59:29

Temat: Re: jak odwdzieczyc sie lekarzowi ??
Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marras" <m...@g...pl> wrote in message
> Chcielibysmy podziekowac Pani doktor za opieke i prowadzenie ciazy, ale
> nie bardzo mamy pomysl jak.

A nie wystarczy,ze płacisz podatki? Ew. wyślijscie jakąś miła kartke na
adres szpitala.

pozdr

cherokee

3. Data: 2007-04-17 10:19:05

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17.04.2007 Marras <m...@g...pl> napisał/a:
> Chcielibysmy podziekowac Pani doktor za opieke i prowadzenie ciazy, ale
> nie bardzo mamy pomysl jak.
> Czy kwiaty, kawa, bombonierka czy tez cos innego ... ??

To jest jej praca, za którą jej płacą (kiepsko, bo kiepsko, ale płacą).
Słowo "dziękuję" wystarczy. Jeśli uważasz inaczej, to bombonierki lub
alkohole zacznij rozdawać również kasjerce w supermarkecie, pani w okienku
w urzędzie skarbowym i policjantowi wypisującemu Ci mandat. Wszyscy
wykonują swoją pracę.
--
Samotnik

4. Data: 2007-04-17 10:23:30

Od: "rychu" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

ze 2500 daj

5. Data: 2007-04-17 10:54:45

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcielibysmy podziekowac Pani doktor za opieke i prowadzenie ciazy, ale
> nie bardzo mamy pomysl jak.
> Czy kwiaty, kawa, bombonierka czy tez cos innego ... ??
>
> bedziemy bardzo wdzieczni za pomoc

za darmo zajmowala sie żona?
p.

6. Data: 2007-04-17 11:03:09

Od: "Caezar Paonti" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marras" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie bardzo mamy pomysl jak.
> Czy kwiaty, kawa, bombonierka czy tez cos innego ... ??

Kup wiazanke kwiatow i pieluchy tetrowe albo pampersy oni na pewno tam
dobrze to wykorzystaja.
Ja sie sptyalem co by chcieli i kupilem im 2 reklamowy chust, ktorych mieli
deficyt.
To jest zdrowe podejscie bo za prace dostaja pieniadze chociaz czasami male
ale skoro masz zaplacic
pieniedzmy to bylo isc do prywatnej kliniki.

7. Data: 2007-04-17 11:53:21

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jest zdrowe podejscie bo za prace dostaja pieniadze chociaz czasami male
> ale skoro masz zaplacic
> pieniedzmy to bylo isc do prywatnej kliniki.

szkoda ze nikt nie bierze pod uwage ile zarabiaja w prywatnych
gabinetach i dlaczego tam nie maja kas fiskalnych.

teksty o tym ze musza sie duzo uczyc itd do mnie nie trafiaja bo kazdy
sie kiedys uczyl a lekarz to oprocz zawodu takze powolanie.

a skad wiesz ze nie chodzili prywatnie ?
placisz skladki czy chcesz czy nie ,isc do prywatnego placic mu ai
jescze prezenty ??
w glowie sie nie miesci ,jak ten kraj ma normalnie funkcjonowac?skoro
obywatele na to nie pozwalaja.
p.

8. Data: 2007-04-17 12:15:21

Od: Marras <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marras wrote:
> [...]
> nie bardzo mamy pomysl jak.
> Czy kwiaty, kawa, bombonierka czy tez cos innego ... ??

male sprostowanie.
Chodzilismy do lekarza prywatnie, a ze jednoczesnie pracowal w szpitalu
to moze przez to sie szczegolnie interesowal.

Mimo to chetnie bysmy jakis drobiazg wreczyli.

dzieki za odpowiedzi

9. Data: 2007-04-17 13:15:52

Od: "rychu" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

wszama

10. Data: 2007-04-17 13:31:12

Od: "Angie" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marras" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Czy kwiaty, kawa, bombonierka czy tez cos innego ... ??

Najlepiej jakis kosz owocow/slodkosci. Robi wrazenie a duzo nie kosztuje:)
cos w ten desen
http://www.twojekwiaty.pl/799_Kosz__Slodka_Niespodzi
anka.html. Poza tym, nie
bedziesz go przemycal w reklamowce tylko mial go na widoku wiec nikt cie nie
bedzie mogl oskarzyc o jakies lapownictwo:) A co do glosow oburzonych tutaj
to sie nie przejmuj - myslalby kto, ze nie daja napiwkow kelnerom,
taksowkarzom i na kwiatki dla nauczycieli w szkolach:) jesli czujesz
potrzebe komus za cos podziekowac to po prostu to zrob:) ja po wyjsciu z
porodowki kupilam szpitalniana cegielke i wielka ilosc slodkosci, kawy i
herbaty dla oddzialu. I tyle:)

Angie

Skręcony staw skokowy (S93) i problem
[gdzie]w wawie nastawienie przegrody nosowej
bol kolana przy chodzeniu - pomocy!
Oberon i Tiens - czy ktoś się z tym spotkał?
Palenie a ciąża?