jak oznaczone sa nici ?

1. Data: 2004-06-10 18:16:15

Temat: jak oznaczone sa nici ?
Od: Jędrek <a...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukalem w archiwum i nic, ..........czy nikt z Was nie wie jak oznaczone sa
nici do szycia?
Chodzi mi konkretnie jak rozpoznac nitke grubsza od cienszej ?
Tylko nie mowcie mi ze to widac golym okiem, bo tak nie jest.

Nawet w pasmanterii pani nie umiala mi tego wyjasnic, prosze o wszelkie
informacje

Jędrek

1. Data: 2004-06-10 21:21:15

Temat: Re: jak oznaczone sa nici ?
Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jędrek" <a...@T...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Tylko nie mowcie mi ze to widac golym okiem, bo tak nie jest.
>
> Nawet w pasmanterii pani nie umiala mi tego wyjasnic, prosze o wszelkie

na kazdej szpulce masz numerek dtex im wyzszy tym ciensza nic i tak np:
200 do 120 nadaja sie do szycia lekkiej odziezy, bluzek itp im nizej numerek
tym nic grubsza, 50tka szyje sie grube tkaniny i tak dalej w dol..30 czesto
stosowana jest do ozdobnego stebnowania np plaszczy

--
Pozdrawiam - T0SIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2004-06-11 07:33:15

Od: Jędrek <a...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czesto
> stosowana jest do ozdobnego stebnowania np plaszczy

Bardzo Ci dziękuję :)

Jędrek

[OT] Kraków - 'pokazówka' w Alchemii
xxx chińskie wzorki