Re: jak powiedziec?

From: trybun <M...@j...cb>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: jak powiedziec?
Date: Wed, 12 Aug 2020 12:12:24 +0200

W dniu 07.08.2020 o 20:00, gazebo pisze:
> skoro nagle mowimy zamiast pani sedzia - sedzina, niektore rymuja sie
> jak sufrazystka - psycholozka, jezyk sie z mienia, nie mam nic
> przeciwko, ostatnio kolega znajac wyraz 'chuj' powiedzial tak o
> kobiecie, 'chuica' moze? czy mam mu powiedziec, ze 'glupia cipa' brzmi
> lepiej, nieee, chuica mi sie podoba, brzmi cudownie

O naszym języku decydują nie praktycy a stare pierdoły w typie p
Miodka.  - Albo antypolscy propagandziści...  I z tego problem z
określeniem płci z racji wykonywanego zawodu kiedy ten kończy się literą
"a". Podobny problem z określaniem córki która nosi tzw polskie
nazwisko, czyli kończące się na  "ski" czy "cki".