Re: jak powiedziec?

From: gazebo <g...@j...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: jak powiedziec?
Date: Sat, 15 Aug 2020 12:37:51 +0100

W dniu 15/08/2020 o 11:09, trybun pisze:

> Nieprawda - nie lubię tylko i wyłącznie qrestwa pozującego na cnotę, a
> także kreatorów którzy zastrzegają że nikt im nie będzie mówił że czarne
> to czarne.
>
> Problem z 'ą" "ę" polega na tym że lingwista inaczej (m.in Miodek) mówi
> np że widział TĘ kobietę a nie TĄ.

Kaszubi mowia jeszcze inaczej, nie jestem pewien czy bym zrozumial, no
ale co jest z wami/toba ludzie? jakbys napisal kurewstwo to bym
zrozumial, jak sie ubierasz w cnote i oszukujesz to nie rozumiem

> Nie słyszałem aby w jakichkolwiek mediach krajowych poza tymi z
> południowych rejonów Polski tak formułował zdanie  "idę na pole" gdy
> wychodzi z domu na podwórze.
>
> Co do Korono(a)wirusa to zgoda.

tak szczerze to ty chyba niewiele slyszales, a juz na pewno nie gwary
slaskiej przez glosniki na dworcu PKP, ciekawe czy bys wiedzial, o ktory
peron chodzi
--
gazebo