Re: jak pracować nad samym sobą

From: quirky <q...@W...wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: jak pracować nad samym sobą
Date: Fri, 7 May 2004 00:09:58 +0200

> mam kilka książek w tym temacie tylko, leń mi podpowiada że te ćwiczenia
> nic nie dadzą i się szybko znięchęcam...
>
> Czy powtarzanie w kółko zdania pozytywnego coś naprawdę może zmienić ?

sekret nie tkwi w powtarzaniu czegos - tylko w wierze w to.
Po podaniu chorym placebo uzdrawia ich wiara, glebokie przekonanie, ze ten
"lek" ich uzdrowi. Lecza sie sami - podswiadomie.
Ludzie potrafia sobie wmowic wiele, czasem dziwnych rzeczy i wtedy staje
sie to dla nich rzeczywistoscia.
moze naiwny przyklad: powtarzasz sobie, Z PRZEKONANIEM, ze jestes dobrze
zorganizowany, dobrze wygladasz, dobrze sie czujesz - wierzysz, ze tak jest
- twoje gesty staja sie pewniejsze bo TY nabierasz pewnosci siebie -
idziesz ulica czujac sie wartosciowym (nie chowasz glowy w ramiona tylko
patrzysz przed siebie, usmiechasz sie do ludzi) inni to widza i tak
zaczynaja cie postrzegac a dajac ci tego sygnaly upewniaja cie w twojej
wierze. Mniej wiecej tak dziala ten mechanizm (tzn tak ja go odbieram, tak
sobie to tlumacze)

quirky ...
... i potega jej podswiadomosci ;)