jak przerwać śniadań monotonię?

1. Data: 2004-12-19 18:13:06

Temat: jak przerwać śniadań monotonię?
Od: "gautama" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam nadzieję, że mnie za to pytanie nie pobijecie, ale gdzie jak nie tu...
otóż: co podać na śniadanie, aby było lekkie, ciekawe i niebanalne?
pytanie wydaje się proste na pozór, ale o ile pomysły na obiad czy kolację
można mnożyć w nieskończoność, o tyle śniadanie to zazwyczaj jajo w wersji:
miękkie/jajecznica/omlet, płatki lub wariacje kanapkowe...
licząc na pomoc pozdrawiam
gautama

1. Data: 2004-12-19 20:27:56

Temat: Re: jak przerwać śniadań monotonię?
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gautama" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wersji:
> miękkie/jajecznica/omlet, płatki lub wariacje kanapkowe...

Pomidory z mozarellą, grahamki własnego wypieku maczane w oliwie, koktaile
mleczno-bananowe z miodem :)
twarożek z miodem, twarozek z warzywami (ogórek, pomidor, papryka, zioła)...
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-12-19 20:47:36

Od: "Agusia D." <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gautama" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> otóż: co podać na śniadanie, aby było lekkie, ciekawe i niebanalne?
> pytanie wydaje się proste na pozór, ale o ile pomysły na obiad czy kolację

Witam!
Można jeść wszelkiego rodzaju sałatki:
- tuńczyk, awokado, skrojona drobno i sparzona cebula
- papryka, pomidor, jajko na twardo
- śledź w pomidorach, kawałek sera białego, ogórek, koperek
- sałata, papryka, pomidor, melon
Pomysłów jest mnóstwo. Nie podam konkretnych przepisów, bo jako prawdziwa
kobieta sałatkę, kapelusz i awanturę robię z niczego ;-)
Pozdrawiam sałatkowo.
Agnieszka

--
____________________________
Radio - to cudowny wynalazek!

1. Data: 2004-12-20 06:20:10

Od: Laik <e...@m...pl.wywal.to> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Agusia D.
Sun, 19 Dec 2004 21:47:36 +0100 napisałeś:

> Można jeść wszelkiego rodzaju sałatki:
> - tuńczyk, awokado, skrojona drobno i sparzona cebula

cebula? o ile nie idzie się do pracy... :)

--
Pozdrawiam, Laik.
Pchła to owad który zszedł na psy. (na murze)

1. Data: 2004-12-20 09:12:06

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nalesniki z milionem wariacji nadziewan!
Croisanty z maselkiem.

1. Data: 2004-12-20 10:02:39

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "plitkin" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> Nalesniki z milionem wariacji nadziewan!
> Croisanty z maselkiem.

wszystko fajnie, i nalesniki i sałatki, ale jak się robi sniadanie dla całej
rodziny (4 osoby), oraz drugie śniadanie do pracy i szkoły dla wszystkich,
do tego ma się na 7mą do pracy, to raczej trudno tak szalec w kuchni, no
chyba że ktoś cierpi na bezsennośc bądź lubi stać od 5ej rano w kuchni.
W moim przypadku na śniadania są głownie kanapki i płatki z mlekiem,
fantazjowanie zostawiam na kolacje;-)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-12-20 13:03:40

Od: "gautama" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> W moim przypadku na śniadania są głownie kanapki i płatki z mlekiem,
> fantazjowanie zostawiam na kolacje;-)

no mi chodziło raczej o te sytuacje, kiedy akurat jest czas i okazja, żeby
wprowadzić odrobinę nowego...
ale dzięki wszystkim za pomysły!

Dzisiejszy program Okrasy
gąska -jak piec?
piernik przepyszny
ciasto na pierniczki Anki dłuuugo w lodówce
Jak zrobić "owocową kostkę jogurtową" w domu ?