Re: jak przyprawić szynkę gotowaną albo pieczoną?

Data: 2007-03-27 08:04:05
Temat: Re: jak przyprawić szynkę gotowaną albo pieczoną?
Od: "Bożena" <n...@g...com>

"Barbara K." wrote in message news:euaf7g$tbj$1@opal.icpnet.pl...

> Dzięki Bożenko :-)
> Może to głupie pytanie, ale gdzie można kupić saletrę? Pierwszy raz robię
> coś takiego i nie bardzo wiem co i jak :-(

Można użyć peklosoli, która już zawiera saletrę (w tym wątku z forum gazety
multiaga napisała: "Tez robiłam z sola peklujaca , tylko juz nie pamietam
ile dokładnie jej dałam. Chyba po prostu wg przepisu na opakowaniu + jeszcze
troche soli zwykłej.").

Nie pamiętam, z jakiego miasta jesteś, dlatego poprostu polecam zajrzeć do
naszego archiwum - były już różne dyskusje o tym, gdzie i jaką saletrę można
kupić (w Warszawie sklep masarski na W.Sławka 11).

Bożenka z Wilna :)
słoneczna miodzio dziewczyna
Strona grupowa - http://kuchenna.host.sk