jak przyprawić szynkę gotowaną albo pieczoną?

31. Data: 2007-03-27 18:42:32

Temat: Re: jak przyprawić szynkę gotowaną albo pieczoną?
Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moi rodzice kupili go w Czechach, ale coś takiego samego jest pod adresem

A mogłabyś podać mi producenta tego szynkowaru?
Dzięki i pozdrawiamy
Barbara i Marysia

32. Data: 2007-03-27 19:21:37

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> wrote in message

> Na fasolę już mam pojemnik :-)
>
> Barbara i Marysia

To był żart jak kompaktowac w ciasnej przestrzeni.

A tu link do pras:
http://www.bastra.pl/index.php?page=shop.browse&cate
gory_id=358&option=com_virtuemart&Itemid=34

33. Data: 2007-03-27 20:19:59

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To był żart jak kompaktowac w ciasnej przestrzeni.

A myślisz, ze dlaczego był ten uśmiech?
Wiem, bo czasami też wkładałam różne rzeczy do pojeminków, które służyły do
czegoś innego, ale w końcu doszłam do wniosku, że nie chce mi się tego
wszsytkiego wyjmować za każdym razem kiedy zamierzam użyć danego garnka,
foremki itp.

Pozdrawiamy
Barbara i Marysia

34. Data: 2007-03-27 21:17:47

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czegoś innego, ale w końcu doszłam do wniosku, że nie chce mi się tego
> wszsytkiego wyjmować za każdym razem kiedy zamierzam użyć danego garnka,

To niechcenie nazywa się starość...

35. Data: 2007-03-28 06:13:08

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mogłabyś podać mi producenta tego szynkowaru?
> Dzięki i pozdrawiamy
> Barbara i Marysia

http://www.volny.cz/junion/kod/obal/nadoba.htm

tam jest zdjęcie opakowania, na spodzie chyba jest nazwa producenta

Monika

36. Data: 2007-03-28 07:13:01

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To niechcenie nazywa się starość...

No wiesz, poczułam się urażona :-) kobiecie się takich rzeczy nie mówi...
Poza tym aż tak stara chyba nie jestem :-)

Pozdrawiamy
Barbara i Marysia

37. Data: 2007-03-28 07:17:27

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

38. Data: 2007-03-28 07:37:12

Od: "Bożena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zajrzyj też na stronę o wędlinach domowych, jest tam cały dział o
szybkowarach (przepisy, schematy do zrobienia własnego szybkowaru i tp.):
http://www.wedlinydomowe.pl/articles.php?topic=69
Wogóle gorąco polecam Ci tę stronę. Świetna jest.

Bożenka z Wilna :)
słoneczna miodzio dziewczyna
Strona grupowa - http://kuchenna.host.sk

39. Data: 2007-03-28 07:57:01

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.wedlinydomowe.pl/articles.php?topic=69
> Wogóle gorąco polecam Ci tę stronę. Świetna jest.

Dzięki serdeczne. Faktycznie trochę tam tego wszystkiego jest :-)

Pozdrawiamy
Barbara i Marysia

40. Data: 2007-03-28 08:18:11

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wiesz, poczułam się urażona :-) kobiecie się takich rzeczy nie mówi...
> Poza tym aż tak stara chyba nie jestem :-)
>
> Pozdrawiamy
> Barbara i Marysia

Nie zamiarzam Ciebie obrażać... Ale to od niechcenia zaczyna się starość...
:-)

Tilapia?
kupił ktoś PORADNIK DOMOWY z DVD Makłowicza ???
LUBA...
przepis na obiad
polecam ponad 2000 przepisów