jak rozpoznać płeć teletubisia?

1. Data: 2007-05-30 12:56:14

Temat: jak rozpoznać płeć teletubisia?
Od: Borek <m...@d...chembuddy.whats.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Pytam zupełnie poważnie, bo Młody jakiś czas temu z tego wyrósł (chyba
przed 1990 :) ) i nie oglądam, a z pojedynczych obrazków jakie mi kilka
razy w telewizji mignęły płeć nie wynikała.

Borek
--
http://www.bpp.com.pl/?left=dysleksja&right=dysleksj
http://www.terapia-kregoslupa.waw.pl

2. Data: 2007-05-30 13:07:31

Temat: Re: jak rozpoznać płeć teletubisia?
Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Borek" <m...@d...chembuddy.whats.com.invalid> napisał
w wiadomości news:op.ts44v0fwu0t02r@borek...
> Pytam zupełnie poważnie, bo Młody jakiś czas temu z tego wyrósł (chyba
> przed 1990 :) ) i nie oglądam, a z pojedynczych obrazków jakie mi kilka
> razy w telewizji mignęły płeć nie wynikała.

Bo Teletubisie są bezpłciowe :-)
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,wid,8883581,wiadomo
sc.html?ticaid=13d5f

Sylwia

3. Data: 2007-05-30 13:14:59

Od: Borek <m...@d...chembuddy.whats.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 30 May 2007 15:07:31 +0200, Szpilka <s...@s...pl>
wrote:

> Bo Teletubisie są bezpłciowe :-)
> http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,wid,8883581,wiadomo
sc.html?ticaid=13d5f

Uff... a już myślałem że to ja nie wiem czym się różni chłopczyk od
dziewczynki... ;)

Borek

4. Data: 2007-05-30 14:33:30

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Borek wrote:

sc.html?ticaid=13d5f

> Uff... a już myślałem że to ja nie wiem czym się różni chłopczyk od
> dziewczynki... ;)

Podobno narrator w Teletubisiach rozróżnia ich płeć "TW poszedł" albo "Po
zrobiła".
Pozdrawiam
Teli.

5. Data: 2007-05-30 14:39:11

Od: Borek <m...@d...chembuddy.whats.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 30 May 2007 16:33:30 +0200, Księżniczka Telimena (gsk)
<c...@W...pl> wrote:

sc.html?ticaid=13d5f

> Podobno narrator w Teletubisiach rozróżnia ich płeć "TW poszedł" albo
> "Po zrobiła".

Trochę dlatego pytałem. Po angielsku taki problem nie istnieje, a po
polsku trzeba było coś z tym zrobić, bo "TW/Po poszło" jest formą której
dzieci nie zrozumieją...

Czyli trzeba pogonić polskiego tłumacza ;)

Borek

6. Data: 2007-05-30 15:01:01

Od: "Carol" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Borek" <m...@d...chembuddy.whats.com.invalid> napisał
w wiadomości news:op.ts49nldbu0t02r@borek...
> Czyli trzeba pogonić polskiego tłumacza ;)

Ręce precz od tłumaczy ;) Był kiedyś taki kryminał, którego główne bohatero
miało na imię Alex i było płatno morderco. Cały widz właśnie na tym polegał,
że nie było wiadomo czy facet to był, czy baba. Nieszczęsny tłumacz
skontaktował się z autorką (ze Stanów), żeby dowiedzieć się w jakim rodzaju
ma to Alex występować. A autorka bardzo się zdziwiła, że istnieją takie
dziwne języki, w których nie da się tego problemu ominąć.

pozdrówka
Karolina

7. Data: 2007-05-30 15:11:51

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Carol napisał(a):

> Cały widz właśnie na tym polegał,
> że nie było wiadomo czy facet to był, czy baba.

Pac! Cały *wic*

--

Paulinka

8. Data: 2007-05-30 15:18:15

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Borek" <m...@d...chembuddy.whats.com.invalid> napisał
w wiadomości news:op.ts49nldbu0t02r@borek...

> Czyli trzeba pogonić polskiego tłumacza ;)

Nie ma co gonić. U nas nie da się inaczej przetłumaczyć. :-)

Sylwia

9. Data: 2007-05-30 15:29:34

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka napisał/wrote dnia/on 2007-05-30 17:18:

> Nie ma co gonić. U nas nie da się inaczej przetłumaczyć. :-)

Ależ można. TW z torebką - baba. Któryś inny występuje
w cylindrze - facet. Tłumacz nie zwrócił uwagi na atrybuty
i IMHO przetłumaczył błędnie.

Pozdr,
--
ŁK

10. Data: 2007-05-30 15:31:21

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Carol napisał/wrote dnia/on 2007-05-30 17:01:

> A autorka bardzo się zdziwiła, że istnieją takie
> dziwne języki, w których nie da się tego problemu ominąć.

Jakaś niedouczona. Ponoć każdy (wykształcony) Amerykanin
chciałby znać francuski, a tym bardziej *pisarka* powinna
mieć pojęcie o tym języku - w którym rodzaj występuje.

Pozdr,
--
ŁK

Bilans 4-latka
Podejrzenie o prostytucję
Exhibicjonizm ? Naturyzm ? Czy zboczenie ?
Dzieci stosujące używki na ulicy - pomysł
Co się dzieję z moim dzieckiem