jak schudnac bedac wege?

11. Data: 2004-04-16 07:34:24

Temat: Re: jak schudnac bedac wege?
Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek <c...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości
news:c5o1fa$8ca$1@news.onet.pl:

> Czy nadal upierasz się ze jest możliwa wegańska wersja MM?

Myślę, ze tak - zwłaszcza II faza.
--
Pozdrawiam, Seva. GG#788049 mail:w...@p...pl
Moja strona: http://www.seva.sotiko.pl | Aukcje: http://www.kuvera.prv.pl

12. Data: 2004-04-16 07:41:41

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę, ze tak - zwłaszcza II faza.

:)) no tak to bardzo dyplomatyczna odpowiedz

13. Data: 2004-04-16 08:45:07

Od: l...@w...pl (jaico?) szukaj wiadomości tego autora

Anica wrote:

> Witam
> chyba po raz pierwszy...?:)

> wszystkich pozdrawiam
> i pytam:
> jak schudnąć około 5 kilo
> (mam 170 wzrostu i ważę 65 kg!)
> będąc wegetarianką
> (ostatnia uwaga dla tych którzy będą chcieli namawiać mnie na inne diety -
> dziękuję nie skorzystam
> prosze sobie darować tego typu rady)

> bardzo proszę o odpowiedzi tylko na zadane pytanie...:)

> pozdrawiam
> trochę za gruba wegetarianka
> anica

Ha HA HA A mowia ze wegetarianie to szczupli i zdrowi ludzie.
Widocznie za malo sie katujesz cwiczeniami. Dorzuc jeszcze cos dodatkowo.
Moze pomoze!

optymal.

--
Wiadomość wysłana z Portalu Młodzieży Optymalnej
http://mlodziez.optymalni.one.pl

14. Data: 2004-04-16 09:02:44

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaico?" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ha HA HA A mowia ze wegetarianie to szczupli i zdrowi ludzie.

Wegetarianie jak cała reszta jedni są szczupli inni nie, to że ktoś Ci
Łukasz bredni naopowiadał a Ty uwierzyłeś to już Twój problem nie
wegetarian.
Ciekawe w jakie jeszcze brednie wierzysz, skoro tak łatwo Cię okpić?

Poza tym pokaż gdzie ona napisała że jest chora?

I jeśliś łaskaw powiedz, co masz przeciwko aktywności fizycznej? Czy jest
zabroniona na DO? A może jedynie "niemile widziana"?

Sowa - niecałe 48 kg zdrowej wegetarianki

15. Data: 2004-04-16 09:21:35

Od: l...@w...pl (jaico?) szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2004-04-16 09:26:52

Od: l...@w...pl (jaico?) szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

> [...]

> zabroniona na DO? A może jedynie "niemile widziana"?

> Sowa - niecałe 48 kg zdrowej wegetarianki

Tak mowia kotku.DO poleca ćwiczenia, widac ze tego nie znasz. Ale katowac
sie po to zeby schudnac to juz nieporozumienie, moznz ten czas leoiej
wykorzystac. Pies mi wczesniej wlazl na klawiature i wyslal NIC. Cze kotku
, ile masz cm. i latek

17. Data: 2004-04-16 09:43:25

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie po to zeby schudnac to juz nieporozumienie, moznz ten czas leoiej
> wykorzystac. Pies mi wczesniej wlazl na klawiature i wyslal NIC. Cze kotku

Czekotku weź no się zapoznaj z Netykietą i tnij cytaty jak Wielki
Internetowy Manitou przykazał, bo naprawdę można sobie źle pomyśleć, jak
większość wchodzących przez bramkę młodzieży optymalnej tego nie potrafi.
No wiesz, zaczynają się aluzje o odżywieniu mózgu i zdolności uczenia się -
chyba wolelibyśmy ominąć te nieporozumienia towarzyskie.

I skoro Do poleca ćwiczenia fizyczne, to czemu naigrywasz się z innych ludzi
którzy ćwiczą?
Nie można ćwiczyć jak się nie jest na DO? Zakaz jakiś?

Sowa - 32 lata, 160 wzrostu i 2 ciąże w życiorysie i ani jednej diety
odchudzającej.
To co - satysfakcjonuje Cię moja waga nadal, czy będziesz się upierał, że
potrzebuję jakiejś diety opartej na sztywnych wyliczeniach, żeby wiedzieć
ile czego mam jeść, jakbym sama nie potrafiła zadbać o to?

I nie wierz Czekotku w brednie jakie "coponiektórzy" wypisują/wygadują o
wegetarianach, a ja Ci się odwdzięczę nie wypisując wyssanych z palca w
wolnej chwili bredni o DO.

18. Data: 2004-04-16 10:11:53

Od: l...@w...pl (jaico?) szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

> [...]

> I nie wierz Czekotku w brednie jakie "coponiektórzy" wypisują/wygadują o
> wegetarianach, a ja Ci się odwdzięczę nie wypisując wyssanych z palca w

He he Sowko 2 ciaze o niczym nie swiadcza, mozna byc i 20 razy w ciazy.
wege przerabialo moje 20 letnie dziecie. Jak kazdy nastolatek byl w tym
nieugiety. 3 lata mnie obserwowal i nagle zaczal jesc miesko. Na pytanie
dlaczego rzucil wege stwierdzil ze widzi korzystne zmiany we mnie tak
fizyczne jak psychiczne. Po roku jadania tlusto uwaza ze nigdy nie zmieni
sposobu odzywiania, o wiele lepiej sie czuje. Nadmieniam ze moja waga
zawsze byla niska. Pozdrawim do wieczora.

19. Data: 2004-04-16 10:24:22

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Sowa <m...@b...pl> napisał(a) w wiadomości

> Wegetarianie jak cała reszta jedni są szczupli inni nie

Poważnie? :-) Ja myślałem, że wszyscy są tacy jak ja. :-)

20. Data: 2004-04-16 11:32:33

Od: "Anica" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wagę trzymałem tak długo, jak długo byłem na MM, czyli ponad pół roku.
> Zrobiłem jednak błąd i powróciłem do starych nawyków i wagi. Niedawno
> stwierdziłem, że tym razem będę bardziej konsekwentny i przeprosiłem się z
> MM, ale teraz jest znacznie cieżej (w ciągu ostatniego miesiąca ubyło mi
> zaledwie 4 kg i na tym stanęło). Obecne osiągnięcia w przywracaniu
> normalnej wagi są więc znacznie mizerniejsze, ale poprawię dietę i
> zobaczymy jak pójdzie dalej.

czyli jednak Montignac
ale w wersji wege...?
bede probowac
mam nadzieje ze wytrwam...

pozdrawiam
anica
ps. tylko ja uwielbiam slodkie zarcie (ziemniaczki, niektore slodycze, a tu
wcale nie wolno...:(

strona o MM
witam i pytam :)
Sok marchwiowy