jak schudnac bedac wege?

21. Data: 2004-04-16 11:37:02

Temat: Re: jak schudnac bedac wege?
Od: "Anica" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak mowia kotku.DO poleca ćwiczenia, widac ze tego nie znasz. Ale katowac
> sie po to zeby schudnac

to nie była odpowiedź skierowana do mnie
ale zainteresowalo mnie...
gdzie w mojej wypowiedzi są słowa o tym ze ja się katuje?
i czym się niby katuje?

pozdrawiam
anica

22. Data: 2004-04-16 11:44:23

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Anica <l...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

> czyli jednak Montignac
> ale w wersji wege...?

Dokładnie.

> bede probowac mam nadzieje ze wytrwam...

Warto. Ja rok temu schudłem 16 kg do poziomu prawidłowego BMI.

--
Pozdrawiam, Seva. GG#788049 mail:w...@p...pl
Moja strona: http://www.seva.sotiko.pl | Aukcje: http://www.kuvera.prv.pl

23. Data: 2004-04-16 11:48:08

Od: "Anica" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

chcialabym sprostowac...
ze ja nie uwazam sie za osobe gruba
przy 170 cm - 65 kg to nie jest otylosc...
mam raczej grube kosci i zawsze wazylam wiecej od rowiesniczek
jestem po dwu ciazach
i raczej nikt tego nie zauwaza
nawet wiekszosc dziwi sie
- ty masz dzieci? niemozliwe
bo tak mlodo i szczuplo wygladam

po prostu jak wazylam 59 kg w ubiegle lato
i chodzilam w rozmiarze 36
tak teraz waze 65 i musze wybierac rozmiar 38-40
kazda babka wie ile to kasy
coby sobie cala garderobe zamienic
wiec postanowilam schudnac
wlasciwie moglabym sie obyc bez specjalnej diety
po prostu jakies glodowki pare razy
(ale ich nie lubie chyba ze jednodniowe od ktorych sie raczej nie chudnie)
wiecej owocow, warzyw na surowo
mniej slodyczy, mniej ziemniaczkow itp
lepsze laczenie potraw

jednak pomyslalam ze moze ktos ma gotowe zestawy jedzonka wege
coby byc szczuplejszym i miescic sie w 36

jak zwykle
kazde pytanie na grupy (i to dotyczy wszystkich grup raczej)
skutkuje polowa odpowiedzi nie zupelnie na temat
rozwinieciem klotni zupelnie nie na temat
rozgrywkami personalnymi
zlym zrozumieniem o co pytajacemu chodzi w poscie
itp itd
powiem tyle
to przykre...:(

pozdrawiam
anica

ps jajco?
czy ty uwazasz cwiczenia po godzinie czasu trzy razy w tygodniu za katowanie
sie?
to gratuluje:)

24. Data: 2004-04-16 11:51:17

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jaico? w wiadomości news:94o4l1-4o42.ln1@x86.one.pl pisze:

> He he Sowko 2 ciaze o niczym nie swiadcza, mozna byc i 20 razy w
> ciazy. wege przerabialo moje 20 letnie dziecie.

To ciekawy przypadek, byc moze pierwszy w historii. Niedawno na
dieta.optymalna pisales, ze masz 18 lat.

25. Data: 2004-04-16 11:54:23

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> napisał(a) w
wiadomości news:c5oha1$6uq$1@inews.gazeta.pl:

> To ciekawy przypadek, byc moze pierwszy w historii. Niedawno na
> dieta.optymalna pisales, ze masz 18 lat.

On nie pisał o wieku ciała dziecka jako takiego, a o jego poziomie rozwoju
intelektualnego. Dziecko pewnie jeszcze nie chodzi do przedszkola, ale
dieta robi swoje. :-)

26. Data: 2004-04-16 13:03:19

Od: "Simona" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anica <l...@w...pl> napisał(a):

> po prostu jak wazylam 59 kg w ubiegle lato
> i chodzilam w rozmiarze 36
> tak teraz waze 65 i musze wybierac rozmiar 38-40

Zazdroszczę Ci takiej budowy ciała. Z pewnościa wyglądasz bardzo dobrze.
Ja przy wzroście 172 cm i wadze 57-58 kg noszę rozmiary 40-42.
Rozmiary 36-38 nosiłam kilka lat temu, gdy ważyłam 52 kg.

27. Data: 2004-04-16 13:18:37

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "jaico?" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> I skoro Do poleca ćwiczenia fizyczne, to czemu naigrywasz się z innych
ludzi
> którzy ćwiczą?
> Nie można ćwiczyć jak się nie jest na DO? Zakaz jakiś?
>
> Sowa - 32 lata, 160 wzrostu i 2 ciąże w życiorysie i ani jednej diety
> odchudzającej.

160 wzrostu i niecałe 48 kg - to niedowaga => BMI 18,8
Zresztą sama sobie oblicz http://www.schudnij.pl/tematy/bmi.html
Właśnie tak jest z wegetarianami - jedni mają skłonności do tycia, dlatego
bardzo pilnują aby jeść chudo, intensywnie ćwiczą i stosują okresowe
głodówki
(prawda Chaciur?), a inni są za chudzi bez względu na to co zjedzą i ile,
ale jakoś nie widzę wieloletnich wegetarian, którzy by mieli normalną,
optymalną wagę do swojego wzrostu, zawsze mają - albo NIEDOWAGĘ, albo
NADWAGĘ.
Rozumiesz? Chodzi o wagę taką akuratną, czyli zgodną z BMI :)

Ja akurat od paru lat właśnie taką optymalną mam - 161 wzrost/55 kg = BMI
21,2
Ostatni (pięćdziesiąty piąty) kilogram skoczył mi przez te święta, rodzinne
"tradycje" i "uprzejmości" w biesiadowaniu - i mając gości i będąc gościem.
Taaa... stanowczo najtrudniej walczyć z tradycją i przesądem... :(

> To co - satysfakcjonuje Cię moja waga nadal, czy będziesz się upierał, że
> potrzebuję jakiejś diety opartej na sztywnych wyliczeniach, żeby wiedzieć
> ile czego mam jeść, jakbym sama nie potrafiła zadbać o to?

Twoja waga nie powinna Cię satysfakcjonować, bo masz niedowagę, z której,
zdaje się, jesteś zadowolona ;)

Krystyna

P.S. Do grupowiczów:
Mam pytanie - Kto mi przysłał uroczą kartkę z zaproszeniem na kawę? :)
Podpisał się jako: Jurek (ale adres jest nieco inny... niż adres Jurka
opty).

28. Data: 2004-04-16 13:21:58

Od: l...@w...pl (jaico?) szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński wrote:

> To ciekawy przypadek, byc moze pierwszy w historii. Niedawno na
> dieta.optymalna pisales, ze masz 18 lat.

---Hi" Coolerku " nigdzie nie bylo podane w jakim jestem wieku ani jakiej
plci.Sprawdz to dobrze . Tu pisze o moim dziecku czytaj uwaznie.
Pozdrawiam.

--
Wiadomość wysłana z Portalu Młodzieży Optymalnej
http://mlodziez.optymalni.one.pl

29. Data: 2004-04-16 13:49:37

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości
> Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> napisał(a) w
> wiadomości news:c5oha1$6uq$1@inews.gazeta.pl:

pewnie on lub ona, bo w końcu łukasz zientara nie przyznaje sie do swojej
plci a po adresie trudno jest rozróznic plec,wcześniej zaczynał.albo jest to
fenomen diety optymalnej który umożliwia posiadanie dzieci starszych od
siebie

> On nie pisał o wieku ciała dziecka jako takiego, a o jego poziomie rozwoju
> intelektualnego. Dziecko pewnie jeszcze nie chodzi do przedszkola, ale
> dieta robi swoje. :-)

mimo wszystko dziecko które po 3 letniej obserwacji 18 letniego ojca
przechodzi na dietę optymalna warte jest odnotowania na pl.misc.dieta.i
myślę ,ze nie tylko na tej grupie

30. Data: 2004-04-16 13:54:06

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jaico? w wiadomości news:m835l1-1e52.ln1@x86.one.pl pisze:

> ---Hi" Coolerku " nigdzie nie bylo podane w jakim jestem wieku ani
> jakiej plci.Sprawdz to dobrze .

Wlasnie sprawdzilem. Gdybym nie sprawdzil, to nie odzywalbym sie. Oto list
twojego autorstwa z grupy dieta.optymalna (mID nie podam, bo wiadomo -
"stodola"):

Re: problem z waga ciala-proporcje? [nadawca: ja i co?, wyslane: 29.02.2004,
18:13, z yr150.internetdsl.tpnet.pl]

Ja mam 18 lat mam 177 cm wzrostu i 53 kg wagi :(. Mam takie same problemy
jak
ty, nadal jestem na diecie i nie zamierzam z niej zrezygnować. A tak przy
okazji to jaką masz budowe ciała- ja na przykład jestem szeroki w barach.
Pozdrowienia i narka;)---będzie lepiej.

A wiec jest i wiek, i plec. Jeszcze cos?

> Tu pisze o moim dziecku czytaj
> uwaznie.

lol
Masz bujna wyobraznie najwyrazniej. Co do dziecka-wegetarianina, to dosc
ciekawy jest rowniez ten oto list:

Re: zabić by zjeść [nadawca: Ja i co?, wyslane: 26.02.2004, 21:38, z
yr150.internetdsl.tpnet.pl]

Osobiscie chyba nie znam prawdziwych roslinozercow.Zastanawiam sie tylko
skad
u naszych zwierzat domowych drapieznikow ,wystepowac zaczely ludzkie
choroby.Wegetarianienie pewnie uwazaja ze nie po jarzynkach,owocach,kaszach
makaronach[zdrowej zywnosci]Pies jedzacy jablka, gruszki,kapuste
kiszona,pomidory itp.Same witaminy i coraz wiecej nowotworow i innych chorob
wsrod naszych czworonoznych pupilkow!

Wiec z jednej strony nie znasz, a z drugiej miales takiego w najblizszej
rodzinie. Coraz ciekawiej.

strona o MM
witam i pytam :)
Sok marchwiowy