jak schudnac bedac wege?

61. Data: 2004-04-17 09:15:58

Temat: Re: jak schudnac bedac wege?
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:c5p0gh$mf7$1@inews.gazeta.pl...

> Tutaj w ten sposob nie rozmawiamy, polecam zapoznanie sie z
> faq i netykieta.

Tej, nie zapominaj, że obsługa komputera trudna być, pamięć zawodna ...w
przeciwieństwie do wodolejstwa;)))

Pozdrawiam,
Adam

62. Data: 2004-04-17 09:26:18

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Adamo 2. w wiadomości news:c5qslb$lo7$1@opal.futuro.pl pisze:

> Tej, nie zapominaj, że obsługa komputera trudna być, pamięć zawodna
> ...w przeciwieństwie do wodolejstwa;)))

Ale patrzac w przeszlosc trzeba przyznac, ze nasz nowy grupowicz poczynil
ostatnimi czasy oszalamiajace wrecz postepy :)

63. Data: 2004-04-17 10:58:29

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy 2 metrach bez nastu cm
> 50 centyla, a nie odwrotnie.
>
> Jeszcze niedawno normą był zakres 20-25 a dziś 25 - to już nadwaga i już
> jest powód, aby delikwenta zacząć "leczyć" odpowiednimi farmaceutykami...
;>

czy ty rozumiesz o co chodzi w wyznaczaniu prawidłowej wagi przy pomocy
funkcji .
podpowiem ci ,ze chodzi o zaleznosc BMI i wieku.sam BMI o niczym nie
świadczy

Cooler !!! wprowadzanie na grupę zbyt trudnych pojęć prowadzi tylko do
chaosu ,zamieszania i niepotrzebnych awantur.
może za karę wytłumaczysz Krysi o co chodzi z tymi centylami

64. Data: 2004-04-17 12:00:30

Od: " annaklay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@p...onet.pl> napisał(a) byle cos
napisac:-)

> Bardzo dobrze te mechanizmy wyjaśnia dr Lutz w książce "Życie bez pieczywa"

> Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]

Dr Lutz wyjasnia pewne mechanizmy tak aby jego hipoteza (?!) miala wieksza
wiarygodnosc. Jego ksiazka jest lepiej merytorycznie opracowana, anizeli
literatura S.F innego genialnego dietetyka:-)
Niestety to co Lutz przedstawia w swojej ksiazce, to tylko hipoteza oparta
na starych i juz w tej chwili nieaktualnych informacjach:-(
anna

65. Data: 2004-04-17 12:23:57

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> chaosu ,zamieszania i niepotrzebnych awantur.
> może za karę wytłumaczysz Krysi o co chodzi z tymi centylami

A ty sam nie umiesz wytłumaczyć?
Ale już nie musisz, wystarczy poczytać problemy na pl.soc.dzieci
http://tinylink.com/?inPEd0YZpQ - nader wymowne...

I co to za rewelacja?
Dopiero co pisałam o zmieniających się wszelkich "normach".
Jak widać centyle też się zmieniają, a dzieci rosną i grubieją coraz
wcześniej, to i centyle muszą się zmieniać w nowszych wydaniach książeczek
zdrowia :)

Krystyna

66. Data: 2004-04-17 12:35:59

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c5r7me$4dq$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ponizej

> farmaceutykami...

> A ty sam nie umiesz wytłumaczyć?

nieestety jesteś zbyt odporna na wiedze a ja nie mam zacięcia pedagogicznego

> [...]
> Jak widać centyle też się zmieniają, a dzieci rosną i grubieją coraz
> wcześniej, to i centyle muszą się zmieniać w nowszych wydaniach książeczek

czy wiesz coś o"tych centylach" co nikt inny nie wie???

67. Data: 2004-04-17 12:53:57

Od: "Anica" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Właśnie tak jest z wegetarianami - jedni mają skłonności do tycia, dlatego
> bardzo pilnują aby jeść chudo, intensywnie ćwiczą i stosują okresowe
> głodówki
> (prawda Chaciur?), a inni są za chudzi bez względu na to co zjedzą i ile,
> ale jakoś nie widzę wieloletnich wegetarian, którzy by mieli normalną,
> optymalną wagę do swojego wzrostu, zawsze mają - albo NIEDOWAGĘ, albo
> NADWAGĘ.
> Rozumiesz? Chodzi o wagę taką akuratną, czyli zgodną z BMI :)
>
> Ja akurat od paru lat właśnie taką optymalną mam - 161 wzrost/55 kg = BMI

tzn uważasz że moja waga 65 kg
na moje 170 wzrostu to nadwaga czy niedowaga...?

pozdrawiam
anica
dwuletnia wege

68. Data: 2004-04-17 12:56:54

Od: "Anica" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakoś z wypowiedzi samych wegetarian wynika, że albo są za chudzi, albo
> za grubi. Nie miałam okazji przeczytać żadnego wegetarianina, który by
> napisał: "Ani nie jestem gruby, ani chudy". Może znasz takie wypowiedzi?

A co ma piernik do wiatraka
ja mam idealne BMI
ale chcialabym troche schudnac
ktos inny moze byc otyly lub miec drobna nadwage i nie uwazac sie za
grubasa...

pozdr
anica

69. Data: 2004-04-17 13:07:12

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tzn uważasz że moja waga 65 kg
> na moje 170 wzrostu to nadwaga czy niedowaga...?
>
> pozdrawiam
> anica
> dwuletnia wege

te dzieci wegetariańskie to takie jakieś wyrośnięte i już w wieku 2 lat
potrafią pisać ;-)
a wg kwasniewskiego dzieci powinny być małe, głupie i niedorozwinięte

70. Data: 2004-04-17 13:59:56

Od: "MarekF" <m...@a...i.p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anica" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> tzn uważasz że moja waga 65 kg
> na moje 170 wzrostu to nadwaga czy niedowaga...?

Niedowaga i nadwaga to pryszcz, sprawdz tutaj
http://www.optymal-btw.aktis.i.p.pl/women.html
i tutaj
http://www.optymal-btw.aktis.i.p.pl/harmonia.xls
Co prawda masz 170 wzrostu/tabele sa do 169/, ale po przeanalizowaniu tabeli
janek obliczy algorytm, zwiekszen poszczegolnych wymiarow, w stosunku do
zwiekszenia wzrostu.
Mozesz przyjac 169, i porownac.
Pozdrawiam
maf