jak sie bada czy kobieta jest plodna???

1. Data: 2004-05-07 04:06:36

Temat: jak sie bada czy kobieta jest plodna???
Od: "Michal W" <f...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzien dobry.

jak w temacie???

za wszelkie info z gory dzieki.

pozdrawiam

michal.

2. Data: 2004-05-07 07:16:07

Temat: Re: jak sie bada czy kobieta jest plodna???
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak w temacie???
>
> za wszelkie info z gory dzieki.

w aptece są specjalne testy które bada dni czy kobieta jajeczkuje w danym
dniu czy tez nie.
jesli chodzi ci o to czy ogólnie jest płodna czy moze miec dzieci to juz
załatwiaja w szpitalu przez specjalna seriie badan.
p.>

3. Data: 2004-05-07 07:47:33

Od: "Michal W" <f...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie chodzi mi o to czy kobieta ogolenie jest plodna
i jak sie te badania nazywaja na czym polegaja...kto na nie kieruje...itp.

dzieki.

4. Data: 2004-05-07 08:39:52

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no wlasnie chodzi mi o to czy kobieta ogolenie jest plodna
> i jak sie te badania nazywaja na czym polegaja...kto na nie kieruje...itp.
>
> szczerze mówiąć wątpie zeby na zyczenie pacjentki ginekolog skierował ja
na takie badania bo sa one kosztowne ,dopiero po któryms tam razie gdy nie
moze zajsc w ciaze te badania sa robione.
p.>

5. Data: 2004-05-07 09:11:49

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

przede wszystkim należałoby zrobić monitorowanie cyklu, sprawdzić czy
dojrzewają pęcherzyki, czy pękają, jest to potwierdzenie owulacji, więc
pierwszy krok do tego aby sprawdzić płodność,pozdrawiam A

6. Data: 2004-05-09 00:39:05

Od: "klemencia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

domowym sposobem.....
notujac przebieg cykli można sprawdzić czy i kiedy dochodzi u kobiety do
owulacji
trzeba mierzyc codziennie tem. i obserwowac sluz...
znaczny skok tem (o 0,2 stC) oraz pojawienie sie przezroczystego,
rozciagliwego sluzu swiadczy o owulacji
(trzba miec jednak troche wprawy)

pozdrawiam
klemencia