jak się porozumiewać

1. Data: 2003-07-17 16:51:00

Temat: jak się porozumiewać
Od: "Beata S." <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W jaki sposób dogadać się z młodszą siostrą. ****

1. Data: 2003-07-17 17:26:36

Temat: Re: jak się porozumiewać
Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata S. wrote:
> W jaki sposób dogadać się z młodszą siostrą. ****

Zacząć gadać z młodszą siostrą a nie z komputerem.

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-07-17 18:45:56

Od: "Vesemir" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom" <t...@N...waw.pl> napisał w wiadomości

> Zacząć gadać z młodszą siostrą a nie z komputerem.

tycztom... czasami młodsze rodzeństwo jest nauczone przesadzać.
Bąź stanowcza. Okazuj czułość ale jeżeli powiesz nie to musi być nie.
niech nauczy się respektować ciebie.
Pamiętaj o szacunku: reguła w obie strony

Vesemir

1. Data: 2003-07-17 18:59:24

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vesemir wrote:

> tycztom... czasami młodsze rodzeństwo jest nauczone przesadzać.

Tak? :)

Tylko nie proponuj tycztomkowi konkursu pt. "kto ma więcej młodszego
rodzeństwa" /na sztukY/ :))
/choć to nie musi mieć części wspólnej z tematem wątku/

> Bąź stanowcza. Okazuj czułość ale jeżeli powiesz nie to musi być nie.
> niech nauczy się respektować ciebie.
> Pamiętaj o szacunku: reguła w obie strony

A to już nie do mnie /bo ja chopćyk chyba ;)/.

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-07-18 03:18:10

Od: "tomik" <t...@a...pp> szukaj wiadomości tego autora

a ciach...

najgorzej jak z glupiego przejezyczenia sie ludzie zaczynaja klocic a
dziewcze ma problem

a wiec

jesli chodzi o siostry to jako brat / mam 2 siorki /

powiem tak - mam 2 siorki ale lepiej mi sie rozmawialo z ta mlodsza i
teraz chyba tez lepiej
nie chodzi o roznice wieku bo w obydwie strony jest jakies 2,3 lata

jako starsza siostra besziesz pewnie stawiana przez mlodsza za swego rodzaju
wzorzec - musisz mniec to na uwadze

a czy jakies okreslone tematy stwarzaja wam problemy i ile macie lat ??

pozdro
tomi

1. Data: 2003-07-18 06:51:36

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata:
> W jaki sposób dogadać się z młodszą siostrą. ****

Jak mala to przekupic. Cukierki? :)
Jak wieksza to okazac zrozumienie i przekupic. :)
Jesli jest tepa to tylko przekupic. ;)

Czarek

Jak uspokoić 11miesięcznego urwiska
JAK MOŻNA POMÓC?
historia czy psychologia
PSPHOME wakacyjnie :)
scenka negocjacyjna - cholernie duża prosba