jak sie pozbyc zimna?

1. Data: 2002-05-04 21:08:55

Temat: jak sie pozbyc zimna?
Od: "Piter" <...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

zrobilo mi sie to szajstwo i nie wiem jak najszybciej sie tego pozbyc?
uzywam zoviraxu ale ostatnio goilo sie ponad tydzien :(

2. Data: 2002-05-05 07:59:14

Temat: Re: jak sie pozbyc zimna?
Od: Digit <d...@p...no.spam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piter" <...@c...pl> wrote in news:ab1if1$6ni$1@news.tpi.pl:

> zrobilo mi sie to szajstwo i nie wiem jak najszybciej sie tego
> pozbyc? uzywam zoviraxu ale ostatnio goilo sie ponad tydzien :(

Ja polecam Vratizolin (tansza niz Zovirax, a na mnie dziala lepiej)
no i smarowac trzeba jak tylko zacznie swedziec...
Pozdrawiam
Darek

3. Data: 2002-05-05 08:33:18

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piter"

> zrobilo mi sie to szajstwo i nie wiem jak najszybciej sie tego pozbyc?
> uzywam zoviraxu ale ostatnio goilo sie ponad tydzien :(

Hmm opryszkę, aby zeszła szybciej trzeba zasmarowywać już w momencie
swędzenia i nie pozwolić się jej rozwinąć :|
Spróbuj maść cynkową !!!

Pozdrawiam majowo
Masoneczka

4. Data: 2002-05-05 18:31:09

Od: "ja\(bolek\)" <j...@t...pytajcie> szukaj wiadomości tego autora

podobno pomaga pocieranie rozkrojonym czosnkiem albo cebula. to taki babciny
sposob :)

5. Data: 2002-05-06 05:31:40

Od: "VERTRET" <v...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> podobno pomaga pocieranie rozkrojonym czosnkiem albo cebula. to taki babciny
> sposob :)

Moja babcia pozbywała sie zimna rozpalając w piecu.

Ciaza
leki, kosmetyki przeciwko łysieniu...
[adv pl] alt.religion.albertanism
Sprawdź kiedy umrzesz