jak sie przechowuje ser typu feta?

1. Data: 2002-06-08 12:06:44

Temat: jak sie przechowuje ser typu feta?
Od: "GrzegorzG" <g...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

witam,
prosze szanownych grupowiczow o poradzenie mi jak przechowywac ten ser...
z gory dziekuje

Pozdrawiam :)
GrzegorzG => GG#2268582
* g...@p...net *

1. Data: 2002-06-10 02:27:10

Temat: Re: jak sie przechowuje ser typu feta?
Od: "Andy N." <l...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> witam,
> prosze szanownych grupowiczow o poradzenie mi jak przechowywac ten ser...
> [...]

Hi !!!

Np. w oliwie. Czesto widuje sie gotowe salatki z fety w oliwie. Czesto
plywaja tam rozne inne swinstwa typu papryka itd. Ale sposob wydaje mi sie
calkiem dobry, tyle ze oliwochlonny.

Longo

1. Data: 2002-06-10 11:11:56

Od: "Kamas" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GrzegorzG" <g...@p...net> napisał w wiadomości
> witam,
> prosze szanownych grupowiczow o poradzenie mi jak przechowywac ten ser...
> z gory dziekuje

w lodówce :-)), on jest do jedzenia, a nie do przechowywania

--
Pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński (Kamas )

1. Data: 2002-06-11 20:37:08

Od: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W solance i w lodowce.

pozdrawiam,

Slav

> witam,
> prosze szanownych grupowiczow o poradzenie mi jak przechowywac ten ser...

> GrzegorzG    =>    GG#2268582
> * g...@p...net *

Re: Tluszczyk po upieczeniu kurczaka
do mieszkancow USA-pytanie o "cynamonizm"?
salatka rzymska - co to za cudo?
pasta twarogowa kotanyi
OT: Drobna zmiana nicku