jak się skompromitować do cna?!

161. Data: 2007-09-24 23:15:24

Temat: Re: jak się skompromitować do cna?!
Od: "Kasia " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> bieżąco?)
>
> Ktoś ma takie wymagania? Nigdy nie stawiałem swojej kobiecie tego typu
> wymagań.

JA mam takie wymagania wobec siebie, żeby nie reagować alergicznie. Na
wymagania innych nie reaguję, mogą sobie je mieć do czasu gdy nie wyprowadzę
się np. na działkę ;) bo dłużej się nie da wytrzymać presji.

Chyba, że wymagania dotyczą np. pracy - zazwyczaj je spełniam.

> Właściwie tylko jedno - lojalność...

..która polega na nienaruszaniu twierdzy myślą, mową, uczynkiem i zaniedbaniem?

- JaKasia

162. Data: 2007-09-24 23:27:21

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia " <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem, nigdy nie musiałam testować. :)

zazdroszczę [fryzurę masz pewnie
dzięki temu w najlepszym porządku] ;P

> Nie, nie, pewnie nie wiesz. I wcale nie musisz!

Wiem że nie muszę ale skąd pewność że nie nie wiem? ;)

kolejny króliczek?!? ;P

163. Data: 2007-09-24 23:28:35

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tia... A potem trzeba z domku na działkę uciekać. Lub kobiety co rusz
zmieniać
> (bo która wytrzyma długo w koszarach?).

O! Leczenie widzę rozpoczęte... ;)

164. Data: 2007-09-24 23:30:01

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie do telewizora tylko do Vidostrady podłączonej do telewizora
> i nie przyjdzie tylko pogada przez telefon i nie tak, tylko nie. :)

> A przeczytałeś cały wątek? O rozrabianiu po pijaku i pytonach też? ;)

Zapewne mu się odechciało po paru postach ;P

165. Data: 2007-09-24 23:32:28

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Chyba, że wymagania dotyczą np. pracy - zazwyczaj je spełniam.

> ..która polega na nienaruszaniu twierdzy myślą, mową, uczynkiem i

raczej na "siedź i buzia w ciup" ;P

166. Data: 2007-09-24 23:35:07

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Błąd, jestem zwolennikiem zasady: "wolność Tomku w swoim domku" oraz
"my
> home is my castle"...
> Nacjonalizm jest zdrowym społecznym instynktem. Dla każdego narodu.

Czasem narody na niego się tlko ciut rozchorują:
naści Niemców i Żydów -ot co te nacje uwspólniło
że o bałkańcach nie rozwiniemy... ;)

167. Data: 2007-09-24 23:35:14

Od: "Kasia " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky <s...@o...pl> napisał(a):

> zazdroszczę [fryzurę masz pewnie
> dzięki temu w najlepszym porządku] ;P

Wręcz przeciwnie. W ogóle nie umiem jej upilnować!

> Wiem że nie muszę ale skąd pewność że nie nie wiem? ;)

Z przekory. ;)

> kolejny króliczek?!? ;P

Tak właśnie myślałam... :(

168. Data: 2007-09-24 23:39:21

Od: "Kasia " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky <s...@o...pl> napisał(a):

> zaniedbaniem?
> >
> raczej na "siedź i buzia w ciup" ;P

Oj ty od razu musisz taką końską dawkę alergenów? ;)

169. Data: 2007-09-24 23:51:52

Od: "Kasia " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <a...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> Chyba, że wymagania dotyczą np. pracy - zazwyczaj je spełniam.

Ups. praca. :(
Nocy mi starczy.

Nara. ;)

170. Data: 2007-09-25 00:09:52

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wręcz przeciwnie. W ogóle nie umiem jej upilnować!

Ale inne części ciała [u]pilnować już umiesz?! ;P

> Z przekory. ;)

Brzmi jak "z pokory" ale tylko brzmi... ;)

> Tak właśnie myślałam... :(

Ty kobieto nie myśl...
tylko nie myśl! ;)

"Kobiety nie mylą się nigdy
chyba że zaczynają myśleć..."
[IVw.n.e. TheDesertFathers]

"...z facetami jest odwrotnie"
[I'am]

psychosynteza - cz. 7
Chcieliście, to macie, sk... w tomacie
Stirlitz ma moc
filozofia psychologii & psychologia filozofii
BLUZGACZ