jak smakuje awokado

1. Data: 2004-12-02 18:16:35

Temat: jak smakuje awokado
Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam wlasnie pierwszy raz na probe awokado.
Rozkroilam, obralam i lapczywie porwalam sie na kawalek... poza tym ze
jest gorzkie, zupelnie nie slodkie i palace w jezyk - nie ma smaku,
kojarzy mi sie z baklazanem na surowo chociaz chyba nigdy nie jadlam
:) Tyle ze baklazan chyba nie pali w jezyk.
Potem dopiero sie zastanowilam, czy ta pestka ma byc taka "mechata" z
wierzchu (bialy meszek).
Nie widze aby owoc byl zepsuty i nie wiem... czy to moze ma tak
smakowac?

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

1. Data: 2004-12-02 18:27:14

Temat: Re: jak smakuje awokado
Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Sabinka" <s...@t...tuniema.pf.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> wierzchu (bialy meszek).
> Nie widze aby owoc byl zepsuty i nie wiem... czy to moze ma tak

Czy da sie na papke rozetrzec widelcem?
Jesli nie, to kupilas niedojrzale.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2004-12-02 18:29:30

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Sabinka wrote:
> [...]
> wierzchu (bialy meszek).
> Nie widze aby owoc byl zepsuty i nie wiem... czy to moze ma tak

Awokado jest rzeczywiscie bardzo lagodne w smaku, palic nie powinno...
Czy masz napewno dobrze dojrzale? Powino byc miekkie i maslane w
konsystencji. Pestka jest wlasnie bialawa i jakby omszona. Samego
awokado nie lubie jesc, ale jako dodatek do salatki jest moum zdaniem
bardzo OK. Acha, slodkie tez nie jest ;)

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-12-02 18:29:35

Od: "A.L." <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sabinka wrote:

> Nie widze aby owoc byl zepsuty i nie wiem... czy to moze ma tak
> smakowac?

Jak dla mnie awokado smakuje jak mydlo :(.
Slodkie to ono nie jest, ale nie przypominam sobie, zeby bylo gorzkie czy
palace. Poprostu mdle. Owszem, w niektorych przystawkach zjadliwe. Niektorzy
jedza to na surowo, ale to tylko dla amatorow :).
Ania
Moje aukcje: http://tinyurl.com/4t9sc

1. Data: 2004-12-02 18:33:33

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 2 Dec 2004 19:27:14 +0100, "Joanna Duszczynska"
<j...@p...onet.pl> wrote:

>Czy da sie na papke rozetrzec widelcem?

Dac sie da, nie wiem na ile powinno to isc gladko. Samo sie pod
widelcem nie rozpada...

>Jesli nie, to kupilas niedojrzale.

Czy niedojrzale awokado pali w jezyk? Uspokoilabym sie ze sie nie
zatrulam tym kawalkiem :) Ciagle czuje to palenie na jezyku. I gorzki
smak.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

1. Data: 2004-12-02 18:36:18

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> , ale jako dodatek do salatki jest moum zdaniem
> bardzo OK.

Hmmm... Do jakiej sałatki? :)
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-12-02 18:43:02

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Gusiek wrote:
> Użytkownik "Kot" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Hmmm... Do jakiej sałatki? :)
> Pozdrawiam, Agata

Ja zazwyczaj robie z tunczykiem w sosie wlasnym, drobno posiekana cebula
i odrobina majonezu. Ale tu:
http://puszkkka.spinacz.pl/zaawansowana.php3 masz calkiem sporo
przepisow wegetarianskich, takze na salatki.

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-12-02 18:51:09

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Dec 2004 19:29:30 +0100, m...@p...onet.pl (Kot) wrote:

>Awokado jest rzeczywiscie bardzo lagodne w smaku, palic nie powinno...
>Czy masz napewno dobrze dojrzale? Powino byc miekkie i maslane w
>konsystencji.

Takie nie jest. Wybralam najmnieksze, ale twardawe jest.
Czyli dojrzale pewnie nie jest i moze stad to palenie... czyli
wywalic? Czy idzie cos z tego jeszcze zrobic?

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

1. Data: 2004-12-02 19:06:24

Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Schowac w ciemne miejsce i odczekac dzien lub dwa. Bedzie dojrzale i pyszne
do salatki :)

/Ania

1. Data: 2004-12-02 19:18:11

Od: "DOROTA TRELLAKOECKA" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Schowac w ciemne miejsce i odczekac dzien lub dwa. Bedzie dojrzale i
pyszne
> do salatki :)

Obrane i rozgniecione widelcem to już chyba raczej nie dojrzeje...? :-)

Pozdrawiam
Dorota

Szynka z kością - mieszczuch chce zrobić
szpecle ?
schab inaczej
śledzie "niebo w gębie"-poszukuje przepisu
wasze wystrzałowe ,popisowe dania imieninowe?