jak sobie radzicie z maslem?

1. Data: 2004-01-21 16:51:00

Temat: jak sobie radzicie z maslem?
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak poradzic sobie z maslem, ktore po wyjeciu z lodowki jest twarde na
kamien i lata po calej miseczce, do ktorej zostalo przelozone?

1. Data: 2004-01-21 16:51:50

Temat: Re: jak sobie radzicie z maslem?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak poradzic sobie z maslem, ktore po wyjeciu z lodowki jest twarde na
> kamien i lata po calej miseczce, do ktorej zostalo przelozone?
>
> witam
ja kupuje masło mazurskie z olejem słonecznikowym ,jest zawsze gotowe do
smarowania
p,

1. Data: 2004-01-21 17:13:03

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> ja kupuje masło mazurskie z olejem słonecznikowym ,jest zawsze gotowe do
> smarowania

o - nawet nie wiedzialam:) a w jakim ono jest opakowaniu?

1. Data: 2004-01-21 17:16:13

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <bumalh$112l$1@mamut.aster.pl>,
"rena" <r...@a...pl> wrote:

> jak poradzic sobie z maslem, ktore po wyjeciu z lodowki jest twarde na
> kamien i lata po calej miseczce, do ktorej zostalo przelozone?

A co chcesz z nim zrobić? Posmarować chleb? Użyć do smażenia,
gotowania, pieczenia?

Na przyszły raz wydaj parę groszy więcej na masło w dobrym gatunku. Nie
będzie twarde i lepiej się zachowuje w zastosowanaich kuchennych.

Władysław

1. Data: 2004-01-21 17:24:42

Od: "Ania H-K" <g...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak poradzic sobie z maslem, ktore po wyjeciu z lodowki jest twarde na
> kamien i lata po calej miseczce, do ktorej zostalo przelozone?

Ja zmniejszam chłodzenie w lodówce i jest ok.
Ania

1. Data: 2004-01-21 17:26:24

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> A co chcesz z nim zrobić? Posmarować chleb? Użyć do smażenia,
> gotowania, pieczenia?

do smarowania pieczywa

> Na przyszły raz wydaj parę groszy więcej na masło w dobrym gatunku. Nie
> będzie twarde i lepiej się zachowuje w zastosowanaich kuchennych.

czyli prawdziwe maslo w dobrym gatunku nie twardnieje w lodowce? zdziwiona
jestem, bo kujpilam wlasnie polecone przez pare osob i jest twarde jak
kamien... moze podasz jakas nazwe?

1. Data: 2004-01-21 17:36:02

Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl>
> [...]
>
> czyli prawdziwe maslo w dobrym gatunku nie twardnieje w lodowce? zdziwiona
> jestem, bo kujpilam wlasnie polecone przez pare osob i jest twarde jak

Kupuj masło osełkowe 82,5% tłuszczu lub inne ale zanim kupisz dotknij palcem
(leżące w chłodni), jak się ugniata to dobre będzie.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2004-01-21 17:37:30

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Kupuj masło osełkowe 82,5% tłuszczu lub inne ale zanim kupisz dotknij
palcem
> (leżące w chłodni), jak się ugniata to dobre będzie.

dokladnie kupilam oselkowe!

1. Data: 2004-01-21 17:37:57

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania H-K" <g...@f...pl> napisał w wiadomości

> Ja zmniejszam chłodzenie w lodówce i jest ok.

a czy temp. w lodowce nie jest zalecana na 4 stopnie C?

1. Data: 2004-01-21 17:53:57

Od: "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> szukaj wiadomości tego autora

rena wrote:
> Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> o - nawet nie wiedzialam:) a w jakim ono jest opakowaniu?

Mozesz takie sama zrobic: srednio miekkie maslo rozbic mikserem, powoli
dodac 1/2-1 szklanke oliwy lub oleju canola. Mieszac az masa bedzie gladka.
Przelozyc do pojemnika i przechowywac w lodowce.
Kasia

linki stron
masala
Pomocy!