jak śpimy?

1. Data: 2001-09-09 04:24:20

Temat: jak śpimy?
Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy to ważne w jakiej pozycji zasypiamy?
czy pozycja odzwierciedla nasze poczucie bezpieczeństwa?

pozycja embrionalna....
podobno, jak ktoś tak śpi, to ma małe poczucie bezpieczeństwa.....
znam kogoś, kto tak śpi
raczej nie należy do osób zagubionych,
z poczuciem jakiegoś zagrożenia - o nie!

ja usypiam na boku, z jedną ręką pod głową
zwykle
teraz usiłowałam zasnąć
trzeba wypocząć po sobotnich harcach
i położyłam się na wznak
prościutko, z rękami wzdłuż ciała
i sen przyszedł, właśnie odpływałam,
kiedy przyszła mi do głowy myśl, że zasypiam w nienaturalnej dla mnie
pozycji
potem, że pozycja przypomina mi zmarłego w trumnie.....

ktoś ma wiadomości odnośnie pozycji? łóżkowych ;-))
coś mi z tyłu głowy świta, że ktoś to kiedyś próbował zinterpretować.....

--
pozdry
defric :o)

1. Data: 2001-09-09 04:28:02

Temat: Re: jak śpimy?
Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale teraz to jednak się położę
obojętnie w jakiej pozycji
spróbuje zasnąć
dobranoc :))))

--
pozdry
defric :o)

1. Data: 2001-09-09 08:39:09

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "defric" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> ktoś ma wiadomości odnośnie pozycji? łóżkowych ;-))
> coś mi z tyłu głowy świta, że ktoś to kiedyś próbował zinterpretować.....

To się zmienia w trakcie życia..
nawet kilka razy. Chyba coś w tym jest, z tymi pozycjami;)
Pozdry:)
Eva

1. Data: 2001-09-09 14:33:49

Od: "DruG" <D...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> pozycja embrionalna....
> podobno, jak ktoś tak śpi, to ma małe poczucie bezpieczeństwa.....
> znam kogoś, kto tak śpi
> raczej nie należy do osób zagubionych,
> z poczuciem jakiegoś zagrożenia - o nie!

Ja jeszcze gdzies czytalem, ze jak sie zasypia na brzuchu obejmujac
rekoma poduszke (ja tak zawsze spie :))), to szuka sie opieki, ciepla i
milosci - kogos do tulenia ;)

DruG

1. Data: 2001-09-09 14:42:51

Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Doswiadczona Eva tako prawi:

> To się zmienia w trakcie życia..
> nawet kilka razy. Chyba coś w tym jest, z tymi pozycjami;)
> Pozdry:)
> Eva

I... a u mnie wciaz embrionek puszysty, jak bylo na poczatku (material
zdjeciowy z 10 miesiaca, tak jest i teraz w wieku Chrystusowym. Amen.

Ale ale, z biegiem lat wyksztalcila mi sie dodatkowo pozycja dzienna.
Nie wiem, dlaczego, ale w dzien najlepiej zasypia mi sie na wznak, z
przeslonietymi reka oczami.
W nocy embrionek. Na wznak mysli sie i mysli, a czasem warijuje. Na brzuchu
nie, bo gdy sie sni, to niewygodnie czasem sie robi. :-)

Ulubiona pozycja dwuosobowa: lyzeczki.

I co na to pozycjolodzy?

Saul

1. Data: 2001-09-09 16:45:54

Od: Kami Dziobek <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

DruG napisał(a):

> Ja jeszcze gdzies czytalem, ze jak sie zasypia na brzuchu obejmujac
> rekoma poduszke (ja tak zawsze spie :))), to szuka sie opieki, ciepla i
> milosci - kogos do tulenia ;)

W internacie bys sie z tego wyleczyl.

--
"Bądź żądny wiedzy a za to będą Cię kochać"
<http://www.paranauki.z.pl/> Oficjalna strona grupy pl.misc.paranauki

1. Data: 2001-09-10 21:41:57

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"DruG"
> obejmujac rekoma poduszke (ja tak zawsze spie :))), to szuka sie opieki,
ciepla i
> milosci - kogos do tulenia ;)

Ciekawe ile jeszcze mi będzie dane tulić poduszkę? :)

1. Data: 2001-09-15 08:52:36

Od: b...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

defric <d...@w...pl> naskrobal:
> ktoś ma wiadomości odnośnie pozycji? łóżkowych ;-))
> coś mi z tyłu głowy świta, że ktoś to kiedyś próbował zinterpretować.....

jak to mawiala moja kolezanka:
spac i odpoczywac to dwa rozne slowa ... :))

--wb

analogie
zlosc
TUKURUMBA