jak szybbko schudnąć

21. Data: 2005-03-29 16:35:34

Temat: Re: jak szybbko schudnąć
Od: Chesky <c...@N...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata napisał(a):
> Ludzie jak szybko zgubić 5 kg mając zero czasu na ćwiczenia. Może ktoś ma
> jakiś pomysł?

przede wszystkim silna wola, co u Ciebie na dzien dobry zabraknie,
inaczej juz dawno znalazla bys w archiwum grupy odpowiedz.

-

22. Data: 2005-03-29 16:37:06

Od: "Beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteście strasznie zarozumiali (z małymi wyjątkami ). Miałam nadzieję, że
dowiem się czegoś ciekawego na ten temat ale docinki typu wyciąć czy jeść
godzinę mniej są obrzydliwe. Mało kiedy spotykam się z takim chamstwem może
autorzy tego typu rad powinni zmienić grupę dyskusyjną. Ja dziękuje za taką
rzeczową poradę niestety nie skorzystam.

23. Data: 2005-03-29 17:34:14

Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteście strasznie zarozumiali (z małymi wyjątkami ). Miałam nadzieję, że
> dowiem się czegoś ciekawego na ten temat

Ja nie jestem zarozumiala, po prostu napisalam to, co ja przeszlam zeby
schudnac. Cudow nie ma - nie schudniesz przy pomocy cudownych srodkow z
TvMarketu w ciagu kilku dni. MUSISZ ograniczyc jedzenie i MUSISZ miec
wiecej ruchu, inaczej NIE DA RADY. Wierz mi - ja probowalam tabletek i
innych, ale dopiero dieta MŻ czyli Mniej Żreć dała efekty (i ruch). I to
bez zadnego efektu jo-jo. Sprobuj chociaz zanim skrytykujesz, a
zobaczysz, ze mam racje.
Jeszcze raz zycze silnej woli i upragnionych efektow!!!
femme

24. Data: 2005-03-29 22:08:30

Od: "Mancer" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Albo w starym nieoficjalnym FAQ : http://www.janwer.com -> dział DIETA ;-)

--

Wojciech "Mancer" Przybysz

25. Data: 2005-03-30 06:34:42

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacekplacek" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

> Zafascynowała mnie metoda zmniejszania masy ciała, cytuję: "poprzez
> oczyszczanie organizmu ze złogów, które zalegają nie tylko w jelicie
> grubym, ale i wewnątrz poszczególnych komórek." Opisz to, ze szczególnym
> uwzględnieniem poszczególnych komórek. Gdzie te złogi, sposób
magazynowania
> i oczyszczania.

Jest to opisane ze szczegółami w książce Małachowa "Oczyszczanie organizmu"
i przepisanie jej całej na grupę dla Twojej satysfakcji trochę mija się z
celem. Dodatkowe pomocne informacje można znaleźć w pozycji "Bioenergetyka i
biosynteza" tegoż autora. Jak komuś zależy to sobie poczyta, a jak nie chce
mu się lub tylko szuka na siłę dziury w całym, to mam to w głębokim w
poważaniu.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

26. Data: 2005-03-30 08:35:22

Od: "JaneQ" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
mam to w głębokim w
> poważaniu.
>
> --
> Pozdrawiam
> Trapez
a jak glebokie masz powazanie? heheeh :D

27. Data: 2005-03-30 19:12:18

Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli wolno zapytac to gdzie moge znalezc archiwum calej grupy??
uzywam portalu gazeta.pl i mniej wiecej raz wroku wszystkie wiadomosci sa
kasowane.
Dziekuje i Pozdrawiam
Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:d2bs3m$9ou$1@inews.gazeta.pl...

28. Data: 2005-03-30 20:40:27

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Manio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jesli wolno zapytac to gdzie moge znalezc archiwum calej grupy??
> uzywam portalu gazeta.pl i mniej wiecej raz wroku wszystkie
> [...]

W google
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&group=pl.mi
sc.dieta

A w opcji: Zaawansowane Wyszukiwanie w Grupach Dyskusyjnych
możesz wybrać np. po 100 wiadomości grupy pl.misc.dieta i tak cofnąć
się do kilku lat wstecz.

Krystyna

29. Data: 2005-03-31 06:43:10

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaneQ" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

> a jak glebokie masz powazanie? heheeh :D

Jak studnia ...

30. Data: 2005-03-31 07:53:01

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Manio w wiadomości news:d2etf2$j50$1@inews.gazeta.pl pisze:

> Jesli wolno zapytac to gdzie moge znalezc archiwum calej grupy??
> uzywam portalu gazeta.pl i mniej wiecej raz wroku wszystkie wiadomosci sa
> kasowane.

http://www.google.pl/advanced_group_search?hl=pl

Wystarczy wpisac nazwe grupy. Archiwa siegaja poczatku lat 80., choc nie sa
kompletne, niestety. Oczywiscie problem ten nie dotyczy grupy pl.misc.dieta,
ktora powstala raptem kilka lat temu, wiec jest zarchiwizowana w calosci.

PS: odpowiadamy pod, nie nad cytowanym tekstem.

Dietetyka - studia
zyczenia swiateczne
Warrior diet
"Reklama" diety okinawskiej w radiu