jak szybko schudnąc

1. Data: 2005-04-03 10:28:25

Temat: jak szybko schudnąc
Od: "sylwia13" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak powinna wyglądać dieta tygodniowa?
ile czasu należy poświęcić na gimnastyke?
jakie mamy środki wspomagające odchudzanie?
jakiego typu wskazane były by witaminy czy środki wspomagające?

2. Data: 2005-04-03 10:36:48

Temat: Re: jak szybko schudnąc
Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"sylwia13" <m...@a...pl> a écrit dans le message de news:
2...@n...onet.pl...
> jak powinna wyglądać dieta tygodniowa?
> ile czasu należy poświęcić na gimnastyke?
> jakie mamy środki wspomagające odchudzanie?
> jakiego typu wskazane były by witaminy czy środki wspomagające?

szybko to sie lapie ...... "insekty"
o ladnej sylwetce trzeba bylo myslec latem zeszlego roku :)

Jurek

3. Data: 2005-04-03 23:26:24

Od: Chesky <c...@N...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

odbilo wam? co dzien nowy watek z tym samym pytaniem!

-

4. Data: 2005-04-04 08:12:16

Od: "Małgorzata Trzpis" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>odbilo wam? co dzien nowy watek z tym samym pytaniem!
>myślę że powinnaś mniej jeść
>-

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

5. Data: 2005-04-04 08:14:03

Od: "monika_zyga" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2005-04-04 14:24:15

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chesky" <c...@N...net.pl> napisał w wiadomości
> odbilo wam? co dzien nowy watek z tym samym >pytaniem!

Nic nie odbija tak, jak wiosna!!!

7. Data: 2005-04-04 16:10:05

Od: xxx <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sylwia13 napisał(a):
> jak powinna wyglądać dieta tygodniowa?
> ile czasu należy poświęcić na gimnastyke?
> jakie mamy środki wspomagające odchudzanie?
> jakiego typu wskazane były by witaminy czy środki wspomagające?

Zawin sie cala w folie sporzywcza. Taką jak do kanapek. Odkrec na maxa
kaloryfer i biegaj przy nim sprintem. Zobaczysz jaki zajebisty efekt.
Wszystkie diety sie chowają . To jest najszybszy sposob.
Nie dziekuj za rade.

8. Data: 2005-04-05 11:27:49

Od: "gwiazdooka" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sylwia13" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
> jak powinna wyglądać dieta tygodniowa?
> ile czasu należy poświęcić na gimnastyke?
> jakie mamy środki wspomagające odchudzanie?
> jakiego typu wskazane były by witaminy czy środki wspomagające?

zamordować nauczyciela informatyki, ktory kazał Ci wejśc na listę.
dać się zamknąć w ośrodku wychowawczym, a jak dopisze szczęście to w
zakładzie karnym
żywić się specialite de la maison - czyli cóż tam więzienny kucharz upichci.
regularnie bijać się z współlokatorkami z celi
efekt murowany, przynajmniej tak mi się wydaje;))))

9. Data: 2005-04-11 11:29:49

Od: "M K" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak powinna wyglądać dieta tygodniowa?
> ile czasu należy poświęcić na gimnastyke?
> jakie mamy środki wspomagające odchudzanie?
> jakiego typu wskazane były by witaminy czy środki wspomagające?

Oto moja recepta(schudłam i ciągle chudnę)
1.Nie jem:
slodyczy-no,czasami nimm2, jak już naprawdę nie mogę wytrzymać:)))
cukier zastępuję slodzikiem
białego pieczywa
ziemniaków
makaronu
tłustych mięs, wędlin, serów
przetworów mącznych
zbyt dużo owoców
smażonych posiłków-mięso sobie piekę w folii bo gotowane mi nie wchodzi:))

2. 3 razy w tygodniu skaczę min. 30 minut na skakance-nie mam ochoty i czasu
na bieganie,chociaż zapewne było by lepsze :)))
3. co drugi dzień ćwiczę mięśnie brzucha( brzuszki itp)- ok 15 minut
4. Nie jem po 19
5. jak mi się chce to kręcę sobie na kole hula-hop

To wszystko.Chudnę ok. 1 kg tygodniowo.Czuję się bardzo dobrze i nie
wykańcza mnie to jedzenie i przygotowywanie posiłków z kartki-to
odmierzanie,liczenie i towarzysząca temu flustracja://.

Życzę powodzenia i wytrwałości, pozdrawiam
Kasia

10. Data: 2005-04-11 20:34:20

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M K" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Oto moja recepta(schudłam i ciągle chudnę)
> 1.Nie jem:
> slodyczy-no,czasami nimm2, jak już naprawdę nie mogę wytrzymać:)))
..... itd,

Prościej by było gdybyś napisała co jesz ;-)

> To wszystko.Chudnę ok. 1 kg tygodniowo.Czuję się bardzo dobrze i nie
> wykańcza mnie to jedzenie i przygotowywanie posiłków z kartki-to
> odmierzanie,liczenie i towarzysząca temu flustracja://.

A tu się czepnę, co to takiego ta flustracja?
Ania
--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
************* moje dzieciory: http://tinyurl.com/6qc7c *************