jak to jest z ...????

1. Data: 2004-07-13 13:40:43

Temat: jak to jest z ...????
Od: "ObCy" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

slyszalem ze nie ktore kobiety podczas stosunku czuja ze chca sikac

ciekawi mnie czy to jest dlatego ze tak dochodza do orgazmu czy to nie ma
polaczenia z odczuwaniem przyjemnosci....
moze ktos mi to wytlumaczy? :]
pozdr
ObCy

2. Data: 2004-07-14 14:44:20

Temat: Re: jak to jest z ...????
Od: "Jasiek" <j...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ObCy" <h...@w...pl> napisał:

> [...]
>
> ciekawi mnie czy to jest dlatego ze tak dochodza do orgazmu czy to
> nie ma polaczenia z odczuwaniem przyjemnosci....

Nikt nie wie, czy nikt nie potraktowal tego powaznie?
Mnie rowniez interesuje odpowiedz na to pytanie.

3. Data: 2004-07-14 22:09:28

Od: "ObCy" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jasiek" <j...@e...pl> napisał w wiadomości

> Nikt nie wie, czy nikt nie potraktowal tego powaznie?
> Mnie rowniez interesuje odpowiedz na to pytanie.

no wlasnie sam sie zastanaiam czy tego nie wiadomo czy nie zauwazono tej
wiadomosci...:/
trzeba jeszce raz sprobowac wyslac to ..moze nie rzuca sie w oczy.
pozdr

4. Data: 2004-07-14 22:31:11

Od: "Jasiek" <j...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ObCy" <h...@w...pl> napisał:

> no wlasnie sam sie zastanaiam czy tego nie wiadomo czy nie zauwazono
> tej wiadomosci...:/
> trzeba jeszce raz sprobowac wyslac to ..moze nie rzuca sie w oczy.

Nie warto, a jeszcze Netykiete złamiesz.

5. Data: 2004-07-15 17:10:34

Od: w...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

Może nie jest to standard, ale tak jest:)

Napewno to nie żadna patologia, a uboczny skutek przyjemności:)

zioła a wrzody żołądka
Prawda...?
Do ginekologa - Gyno-Pevaryl
Wynik AlAT