jak to sadzić - aoles wodny

1. Data: 2002-06-03 07:30:35

Temat: jak to sadzić - aoles wodny
Od: "zako" <z...@o...zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem roślinę do stawku o nazwie "osoka aloesowata". Ma kłujące liście
zalążki kwiatoe i korzenie dł. ok. 0,5m. W książkach wyczytałem że jest to
roślna o liściach zanurzonych i rośnie na głębokości 40-80cm. Czy mam roślię
posadzić na tej właśnie głębokości wraż z liśćmi, a co począć z tak długimi
korzeniami. A może korzenie włożyć na tą głębokość a liście zanużyć tuż pod
powierzchnię.

2. Data: 2002-06-03 07:46:31

Temat: Re: jak to sadzić - aoles wodny
Od: "Lolo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zako" <z...@o...zgora.pl> napisał w wiadomości
> [...]
długimi
> korzeniami. A może korzenie włożyć na tą głębokość a liście zanużyć tuż

Nic nie trzeba robić tylko włożyć do oczka i cieszyć oczy :-)

Pozdrawiam
Lolo

3. Data: 2002-06-03 10:15:44

Od: "zako" <z...@o...zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale to pływa bokiem, leży na wodzie poziomo!!
może dla tego że kożenie są obcięte z jednej strony, czy roślinka sama się
wyprostuje

4. Data: 2002-06-06 06:54:03

Od: "Kamas" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
długimi
> korzeniami. A może korzenie włożyć na tą głębokość a liście zanużyć tuż

Po prostu wrzucić na głęboką wodę. Będzie sobie pływała do jesieni, a na
zimę zatonie. wiosną wypłynie znowu. Jeżeli ją posadzisz za płytko to zimą
zmarznie a jak za głęboko to jej nie będzie widać

--
Pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński (Kamas )

Trawnik
Gardenia ??? nikt nie hoduje ?? + rosa sinensis
Krusy ukladania kwiatow...
..:TURKUCIE:..
Przygoda ropuchy