jak usunac zbedne owlosienie?

1. Data: 2001-05-18 07:06:49

Temat: jak usunac zbedne owlosienie?
Od: "marcin_prezes" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do szanownych grupowiczow:

Kolego trenuje triathlon (miedzy innymi plywanie)
Przed kazdym startem w zawodach musi sie golic, nie tylko twarz.
Jest to chyba wymagane lub zmniesza opor wody (nie orientuje sie)
Prosze o informacje jak pozbyc sie zbednego owlosienia np. z nog lub
brzucha,klatki piersiowej - nie uzywajac maszynki do golenia.

Dziekuje i Pozdrawiam.

2. Data: 2001-05-18 08:58:49

Temat: Re: jak usunac zbedne owlosienie?
Od: "loggy" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik marcin_prezes <m...@d...pl> w wiadomości do grup dyskusyjn
ych napisał:9e2hnq$4ht$...@n...tpi.pl...
> Prosze o informacje jak pozbyc sie zbednego owlosienia np. z nog lub
> brzucha,klatki piersiowej - nie uzywajac maszynki do golenia.

To pytanie do McGywera ?

L.

3. Data: 2001-05-18 11:35:46

Temat: Odp: jak usunac zbedne owlosienie?
Od: "Outsidre" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marcin_prezes" <m...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Prosze o informacje jak pozbyc sie zbednego owlosienia np. z nog lub
> brzucha,klatki piersiowej - nie uzywajac maszynki do golenia.

Owlosienie to tylko 0.00000003 wspolczynnika oporu wiec chyba nic nie
przeszkadza. A golenie to kolejny mit

4. Data: 2001-05-18 13:59:14

Od: "Ania S." <A...@p...zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Kolego trenuje triathlon (miedzy innymi plywanie)
> Przed kazdym startem w zawodach musi sie golic, nie tylko twarz.

BZDURA - na zawodach triathlonowych nikt nie sprawdza owlosienia
Jezeli chodzi o plywanie to istnieje cos takiego jak pianki - na niektorych
zawodach
obowiazkowe.
Moge sie zgodzic, ogolone nogi czasem przydaja sie przy jezdzie na rowerze
(po upadku rany szybciej sie gola)

Pozdrawiam
Ania S.

5. Data: 2001-05-18 15:36:04

Od: "hobis" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Moge sie zgodzic, ogolone nogi czasem przydaja sie przy jezdzie na rowerze
>(po upadku rany szybciej sie gola)

To nasz kolega powinien pare razy upasc na cale cialo i szybko sie ogoli
potem :))))

6. Data: 2001-05-19 05:58:38

Od: "sender" <k...@v...com> szukaj wiadomości tego autora

njlepszy bylby palnik gazowy,
jesli nie to palnik benzynowy,
jesli i to niemozliwe
mozna posluzyc sie swieczka

"marcin_prezes" <m...@d...pl> wrote in message
> [...]
> Prosze o informacje jak pozbyc sie zbednego owlosienia np. z nog lub
> brzucha,klatki piersiowej - nie uzywajac maszynki do golenia.

www.lsm.pl
Pytanie do GINEKOLOGA
Postinor
Chirurgia szczękowa w Warszawie?