jak wyczyścić skarmelizowany cukier z piekarnika ?

1. Data: 2008-10-23 08:05:50

Temat: jak wyczyścić skarmelizowany cukier z piekarnika ?
Od: Bartosz <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak wyczyścić twardy na kamień skarmelizowany cukier który za nic nie
chce zejść. Używałem W5 z Lidla( na zimno i na ciepło) i mam piekarnik
bez tłuszczu ale to cholerstwo się trzyma jak nic. Jakieś
pomysły ,sugestie ?

2. Data: 2008-10-23 08:19:07

Od: "Władysław Łoś" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article
<4...@t...go
oglegroups.com>,
Bartosz <b...@g...com> wrote:

> Jak wyczyścić twardy na kamień skarmelizowany cukier który za nic nie
> chce zejść. Używałem W5 z Lidla( na zimno i na ciepło)

Co to jest W5 z Lidla?

?

3. Data: 2008-10-23 08:22:15

Od: "Władysław Łoś" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article
<4...@t...go
oglegroups.com>,

?

> ale to cholerstwo się trzyma jak nic. Jakieś
> pomysły ,sugestie ?

Jeżeli to karmel, to jest rozpuszczalny w wodzie.

Władysław

4. Data: 2008-10-23 08:23:47

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 Oct 2008 01:05:50 -0700 (PDT), Bartosz
<b...@g...com> wrote:

> [...]
>chce zejść. Używałem W5 z Lidla( na zimno i na ciepło) i mam piekarnik
>bez tłuszczu ale to cholerstwo się trzyma jak nic. Jakieś

Podlac go woda i zostawic...jak karmel kamienny jest na scianach
piekarnika to nie wiem wtedy co i jak, ale z poziomych
powierzchni - woda (wodom)- powinien sie roztopic

trys
K.T. - starannie opakowana

5. Data: 2008-10-23 08:51:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartosz" <b...@g...com> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...
[...]

Oven Cleaner firmy Amway

Soda kaustyczna - w sklepach (okulary i rękawiczki gumowe). Rozpuścic w
gorącej wodzie i natrzeć miejsca z nagarem. Unikać kontaktu roztworu z
wyrobami z aluminium (np. obramowania piekarnika)

6. Data: 2008-10-23 09:09:24

Od: panta_rei <j...@c...znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

Świadomie, albo i nie Bartosz napisał(a):

> [...]
> chce zejść. Używałem W5 z Lidla( na zimno i na ciepło) i mam piekarnik
> bez tłuszczu ale to cholerstwo się trzyma jak nic. Jakieś

A może to już nie jest karmel ;) może sie już węgielek z niego zrobił?

Do piekarników i innych trudnych rzeczy polecam Meglio, w sklepach
czasem bywa, na Allegro też pewnie znajdziesz.

Pozdrawiam.
--
Sławomir Frąc- Braniewo LRU #271189 *Polska Grupa Freesco*
http://foto.sztrandek.int.pl jid:panta_rei(at)jabber.org

7. Data: 2008-10-23 09:19:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chce zejść. Używałem W5 z Lidla( na zimno i na ciepło) i mam piekarnik
> bez tłuszczu ale to cholerstwo się trzyma jak nic. Jakieś

http://www.amway.pl/search?process=search&q=%C5%BBel

Nr kat.: 0014

AMWAYT Żel do czyszczenia piekarników
500 ml

Zaleta - żel nie ścieka z sufitu i scianek piekarnika w porównaniu z
roztworami.

8. Data: 2008-10-23 11:48:27

Temat: Re: jak wyczy?cić skarmelizowany cukier z piekarnika ?
Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:a2d0g45c6ea2791hgicg3fht6gfeda6p4u@4ax.com...

> Podlac go woda i zostawic...jak karmel kamienny jest na scianach
> piekarnika to nie wiem wtedy co i jak, ale z poziomych
> powierzchni - woda (wodom)- powinien sie roztopic

Krysia, błaaaagam, w wodzie się ma rozpuścić nie roztopić (on już się
roztopił i dlatego przywarł do piekarnika :-)

A na ścianki można zrobić wilgotne "okłady" chociaż nie wiem co mogło aż tak
na ścianki pryskać.

:-) Monika

9. Data: 2008-10-23 14:02:56

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 Oct 2008 13:48:27 +0200, "eMonika"
<mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> wrote:

>U?ytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisa? w
>wiadomo?ci news:a2d0g45c6ea2791hgicg3fht6gfeda6p4u@4ax.com...

>Krysia, b?aaaagam, w wodzie si? ma rozpu?ci? nie roztopi? (on ju? si?
>roztopi? i dlatego przywar? do piekarnika :-)
>
>A na ?cianki mo?na zrobi? wilgotne "ok?ady" chocia? nie wiem co mog?o a? tak
>na ?cianki pryska?.
>
>:-) Monika

moze byc rozpuscic...heheheh ja raczej myslalam o roztopieniu
cukru nie w wodzie - w wodzie rozpuszcza, w temperaturze -
roztapia. Jak plastik. O okladach nie pisalam, ze uznalam, ze
osoba by sama wykombinowala, hrehre

trys
K.T. - starannie opakowana

10. Data: 2008-10-23 19:43:31

Od: 6 J+Ó+S+E+F+ 6 +P+I+Ł+S+Ó+C+K+I 6 <KÖÖPINNÖEN@ÖPD.CÖÖM> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> Zaleta - żel nie ścieka z sufitu i scianek piekarnika w porównaniu z
> roztworami.

parhło!

nowy portal dla hobbystów
Danie do klusek drożdżowych