jak wytrzymać z czterdziestoosobową klasą gimnazjalistów

1. Data: 2004-11-28 10:59:24

Temat: jak wytrzymać z czterdziestoosobową klasą gimnazjalistów
Od: "ala" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego władze terytorialne każą tworzyć bardzo duże klasy aby zaoszczędzić
pieniądze.

2. Data: 2004-12-02 17:00:00

Od: Dariusz <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ala napisał:
> Dlaczego władze terytorialne każą tworzyć bardzo duże klasy aby zaoszczędzić
> pieniądze.

Sama sobie odpowiedziałaś - aby zaoszczędzić pieniądze.Jeśli będziesz
miała jeszcze jakieś pytania - wal smiało :)

3. Data: 2004-12-03 22:47:44

Od: WodnikJaqb <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ala napisał:

> Dlaczego władze terytorialne każą tworzyć bardzo duże klasy aby zaoszczędzić
> pieniądze.

poniewaz ani jeden z czlonkow wladz nie byl nigdy na miejscu nauczyciela....

Wodnik

4. Data: 2004-12-03 23:26:14

Od: Jacek Skowroński <j...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03 gru 2004 WodnikJaqb <w...@o...pl> zajmuje się edukacją:

> poniewaz ani jeden z czlonkow wladz nie byl nigdy na miejscu
> nauczyciela....

Sugerujesz, że żaden obecny lub były nauczyciel nie może być członkiem
władz? Oczywiście wszystko rozbija się o pieniądze, choć z drugiej strony
uczę w takiej szkole, gdzie w pierwszej klasie technikum zaczyna edukację
35 uczniów, a do czwartej dociera 18-25. Taki przesiew. Choć pewnie gdyby
przyjąc tylko 25 najlepszych, to tylu by nie odpadło po drodze i nerwów
mniej by człowiek stracił...

--
Jacek Skowroński <><
_______________________

5. Data: 2004-12-04 15:24:59

Od: WodnikJaqb <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Skowroński napisał:
> [...]
> 35 uczniów, a do czwartej dociera 18-25. Taki przesiew. Choć pewnie gdyby
> przyjąc tylko 25 najlepszych, to tylu by nie odpadło po drodze i nerwów

sugeruje ze osoby z wladz, ktore kaza nauczycielom pracowac w klasach po
35-40 osob nigdy nie byly na ich miejscu...
i jestem pewien ze wielu z urzedasow jesli by zasiedli na miejscu
nauczyciela dopiero by pomyslalo o konsekwencjach swoich decyzji...

nie wiem skad ten domysl ze sugeruje iz nauczyciel nie byl by dobrym
samorzadowcem???

Wodnik

6. Data: 2004-12-04 19:38:30

Od: Jacek Skowroński <j...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04 gru 2004 WodnikJaqb <w...@o...pl> zajmuje się edukacją:

> sugeruje ze osoby z wladz, ktore kaza nauczycielom pracowac w klasach
> po 35-40 osob nigdy nie byly na ich miejscu...

Pytam się więc: skąd wiesz? Akurat we władzach samorządowych mojego miasta
są także byli nauczyciele.

Gdzie ja tak napisałem?

--
Jacek Skowroński <><
_______________________

7. Data: 2004-12-04 19:54:19

Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WodnikJaqb" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
<....>
> nie wiem skad ten domysl ze sugeruje iz nauczyciel nie byl by dobrym
> samorzadowcem???
Przepraszam, że się wtrącam; <...>
Oszczędności oświatowe mają pewne granice.
Najpierw, proponuje obciąć... diety zawiadowcom ;-)
Wiadomo o co chodzi!
"Rząd się sam wyżywi" ("Jak to pewien rzecznik na literkę U, zapodał!)
Gdzie jest dyrektor?
Czy, nie pominęliście jego roli (w tej oto dyskusji)?
Samorządowcy, do gadania mają... POŚREDNIO!
Jak dyrektor trzyma stronę Organu (boi się o stołek), to nie ma o co
prowadzić
dyskusji "mniemanologicznych".
Trza go zdjąć, albo niech poda się do dymisji!

RomanO

8. Data: 2004-12-04 22:53:22

Od: WodnikJaqb <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

-------------- tutaj ----------------------------------------------->>>

-------------- tutaj ----------------------------------------------->>>

9. Data: 2004-12-04 22:54:48

Od: WodnikJaqb <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik RomanO napisał:

> [...]
> prowadzić
> dyskusji "mniemanologicznych".
> Trza go zdjąć, albo niech poda się do dymisji!

zgoda!
u mnie dyro trzyma sie stolka bo ma 2 latka do emerytury i nie bedzie
'podskakiwal' :-(

Wodnik

10. Data: 2004-12-04 23:10:44

Od: Jacek Skowroński <j...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04 gru 2004 WodnikJaqb <w...@o...pl> zajmuje się edukacją:

> -------------- tutaj ----------------------------------------------->>>

Coś ci logika szwankuje.

Ty: ani jeden z czlonkow wladz nie byl nigdy na miejscu nauczyciela
Ja: Sugerujesz, że żaden obecny lub były nauczyciel nie może być członkiem
władz?
Ty: nie wiem skad ten domysl ze sugeruje iz nauczyciel nie byl by dobrym
samorzadowcem???

Twierdząc, że ani jeden z członków władz nie był nigdy na miejscu
nauczyciela dajesz do zrozumienia, że albo taka sytuacja nigdy jeszcze nie
zaistaniała (co jest ewidentną nieprawdą) albo taka sytuacja nie jest w
ogóle możliwa. Zadałem więc pytanie pomocnicze, abyś zobaczył swoje błędne
uogólnienie, ewentualnie pomógł mi zrozumieć Twoją wypowiedź. Ty zaś
przeczytałeś coś, czego w moim pytaniu nie ma. Projekcja czy jeden z
podstawowych problemów naszych uczniów, czyli nieumiejętność czytania ze
zrozumieniem?

--
Jacek Skowroński <><

Czy szkoła zaspokaja wszystkie potrzeby dzieci?
Opinia o teście
Egzamin klasyfikacyjny z infromatyki w szkole ponadgimnazjalnej
Wyroki sadu najwyzszego
[wyzsze] 3cia umowa o prace