« poprzedni wątek | następny wątek » |
1. Data: 2004-11-28 10:59:24
Temat: jak wytrzymać z czterdziestoosobową klasą gimnazjalistówDlaczego władze terytorialne każą tworzyć bardzo duże klasy aby zaoszczędzić
pieniądze.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
2. Data: 2004-12-02 17:00:00
Temat: Re: jak wytrzymać z czterdziestoosobową klasą gimnazjalistówUżytkownik ala napisał:
> Dlaczego władze terytorialne każą tworzyć bardzo duże klasy aby zaoszczędzić
> pieniądze.
>
>
Sama sobie odpowiedziałaś - aby zaoszczędzić pieniądze.Jeśli będziesz
miała jeszcze jakieś pytania - wal smiało :)
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
3. Data: 2004-12-03 22:47:44
Temat: Re: jak wytrzymać z czterdziestoosobową klasą gimnazjalistówUżytkownik ala napisał:
> Dlaczego władze terytorialne każą tworzyć bardzo duże klasy aby zaoszczędzić
> pieniądze.
>
>
poniewaz ani jeden z czlonkow wladz nie byl nigdy na miejscu nauczyciela....
Wodnik
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
4. Data: 2004-12-03 23:26:14
Temat: Re: jak wytrzymać z czterdziestoosobową klasą gimnazjalistówDnia 03 gru 2004 WodnikJaqb <w...@o...pl> zajmuje się edukacją:
> Użytkownik ala napisał:
>
>> Dlaczego władze terytorialne każą tworzyć bardzo duże klasy aby
>> zaoszczędzić pieniądze.
>>
> poniewaz ani jeden z czlonkow wladz nie byl nigdy na miejscu
> nauczyciela....
Sugerujesz, że żaden obecny lub były nauczyciel nie może być członkiem
władz? Oczywiście wszystko rozbija się o pieniądze, choć z drugiej strony
uczę w takiej szkole, gdzie w pierwszej klasie technikum zaczyna edukację
35 uczniów, a do czwartej dociera 18-25. Taki przesiew. Choć pewnie gdyby
przyjąc tylko 25 najlepszych, to tylu by nie odpadło po drodze i nerwów
mniej by człowiek stracił...
--
Jacek Skowroński <><
____________________________________________________
_______________________
Jeśli postępujesz tak jak większość ludzi, to zatrzymaj się i zastanów,
gdzie zrobiłeś błąd. /Marek Dziewiecki/
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
5. Data: 2004-12-04 15:24:59
Temat: Re: jak wytrzymać z czterdziestoosobową klasą gimnazjalistówUżytkownik Jacek Skowroński napisał:
> Dnia 03 gru 2004 WodnikJaqb <w...@o...pl> zajmuje się edukacją:
>
>
>>Użytkownik ala napisał:
>>
>>
>>>Dlaczego władze terytorialne każą tworzyć bardzo duże klasy aby
>>>zaoszczędzić pieniądze.
>>>
>>
>>poniewaz ani jeden z czlonkow wladz nie byl nigdy na miejscu
>>nauczyciela....
>
>
> Sugerujesz, że żaden obecny lub były nauczyciel nie może być członkiem
> władz? Oczywiście wszystko rozbija się o pieniądze, choć z drugiej strony
> uczę w takiej szkole, gdzie w pierwszej klasie technikum zaczyna edukację
> 35 uczniów, a do czwartej dociera 18-25. Taki przesiew. Choć pewnie gdyby
> przyjąc tylko 25 najlepszych, to tylu by nie odpadło po drodze i nerwów
> mniej by człowiek stracił...
>
sugeruje ze osoby z wladz, ktore kaza nauczycielom pracowac w klasach po
35-40 osob nigdy nie byly na ich miejscu...
i jestem pewien ze wielu z urzedasow jesli by zasiedli na miejscu
nauczyciela dopiero by pomyslalo o konsekwencjach swoich decyzji...
nie wiem skad ten domysl ze sugeruje iz nauczyciel nie byl by dobrym
samorzadowcem???
Wodnik
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
6. Data: 2004-12-04 19:38:30
Temat: Re: jak wytrzymać z czterdziestoosobową klasą gimnazjalistówDnia 04 gru 2004 WodnikJaqb <w...@o...pl> zajmuje się edukacją:
> Użytkownik Jacek Skowroński napisał:
>>
>> Dnia 03 gru 2004 WodnikJaqb <w...@o...pl> zajmuje się edukacją:
>>>
>>>poniewaz ani jeden z czlonkow wladz nie byl nigdy na miejscu
>>>nauczyciela....
>>
>> Sugerujesz, że żaden obecny lub były nauczyciel nie może być
>> członkiem władz? [...]
>>
> sugeruje ze osoby z wladz, ktore kaza nauczycielom pracowac w klasach
> po 35-40 osob nigdy nie byly na ich miejscu...
Pytam się więc: skąd wiesz? Akurat we władzach samorządowych mojego miasta
są także byli nauczyciele.
> i jestem pewien ze wielu z urzedasow jesli by zasiedli na miejscu
> nauczyciela dopiero by pomyslalo o konsekwencjach swoich decyzji...
>
> nie wiem skad ten domysl ze sugeruje iz nauczyciel nie byl by dobrym
> samorzadowcem???
Gdzie ja tak napisałem?
--
Jacek Skowroński <><
____________________________________________________
_______________________
Ten jest wolny, kto nie oddał się w niewolę samemu sobie. /Seneka/
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
7. Data: 2004-12-04 19:54:19
Temat: Re: jak wytrzymać z czterdziestoosobową klasą gimnazjalistów
Użytkownik "WodnikJaqb" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
news:coskvq$sge$1@news.onet.pl...
<....>
> nie wiem skad ten domysl ze sugeruje iz nauczyciel nie byl by dobrym
> samorzadowcem???
Przepraszam, że się wtrącam; <...>
Oszczędności oświatowe mają pewne granice.
Najpierw, proponuje obciąć... diety zawiadowcom ;-)
Wiadomo o co chodzi!
"Rząd się sam wyżywi" ("Jak to pewien rzecznik na literkę U, zapodał!)
Gdzie jest dyrektor?
Czy, nie pominęliście jego roli (w tej oto dyskusji)?
Samorządowcy, do gadania mają... POŚREDNIO!
Jak dyrektor trzyma stronę Organu (boi się o stołek), to nie ma o co
prowadzić
dyskusji "mniemanologicznych".
Trza go zdjąć, albo niech poda się do dymisji!
RomanO
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
8. Data: 2004-12-04 22:53:22
Temat: Re: jak wytrzymać z czterdziestoosobową klasą gimnazjalistówUżytkownik Jacek Skowroński napisał:
> Dnia 04 gru 2004 WodnikJaqb <w...@o...pl> zajmuje się edukacją:
>
>
>>Użytkownik Jacek Skowroński napisał:
>>
>>>Dnia 03 gru 2004 WodnikJaqb <w...@o...pl> zajmuje się edukacją:
>>>
>>>>poniewaz ani jeden z czlonkow wladz nie byl nigdy na miejscu
>>>>nauczyciela....
-------------- tutaj ----------------------------------------------->>>
>>>Sugerujesz, że żaden obecny lub były nauczyciel nie może być
>>>członkiem władz? [...]
>>>
>>
>>sugeruje ze osoby z wladz, ktore kaza nauczycielom pracowac w klasach
>>po 35-40 osob nigdy nie byly na ich miejscu...
>
>
> Pytam się więc: skąd wiesz? Akurat we władzach samorządowych mojego miasta
> są także byli nauczyciele.
>
>
>>i jestem pewien ze wielu z urzedasow jesli by zasiedli na miejscu
>>nauczyciela dopiero by pomyslalo o konsekwencjach swoich decyzji...
>>
>>nie wiem skad ten domysl ze sugeruje iz nauczyciel nie byl by dobrym
>>samorzadowcem???
>
>
> Gdzie ja tak napisałem?
>
-------------- tutaj ----------------------------------------------->>>
>>>Sugerujesz, że żaden obecny lub były nauczyciel nie może być
>>>członkiem władz? [...]
>>>
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
9. Data: 2004-12-04 22:54:48
Temat: Re: jak wytrzymać z czterdziestoosobową klasą gimnazjalistówUżytkownik RomanO napisał:
> Użytkownik "WodnikJaqb" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> news:coskvq$sge$1@news.onet.pl...
> <....>
>
>>nie wiem skad ten domysl ze sugeruje iz nauczyciel nie byl by dobrym
>>samorzadowcem???
>
> Przepraszam, że się wtrącam; <...>
> Oszczędności oświatowe mają pewne granice.
> Najpierw, proponuje obciąć... diety zawiadowcom ;-)
> Wiadomo o co chodzi!
> "Rząd się sam wyżywi" ("Jak to pewien rzecznik na literkę U, zapodał!)
> Gdzie jest dyrektor?
> Czy, nie pominęliście jego roli (w tej oto dyskusji)?
> Samorządowcy, do gadania mają... POŚREDNIO!
> Jak dyrektor trzyma stronę Organu (boi się o stołek), to nie ma o co
> prowadzić
> dyskusji "mniemanologicznych".
> Trza go zdjąć, albo niech poda się do dymisji!
>
> RomanO
>
zgoda!
u mnie dyro trzyma sie stolka bo ma 2 latka do emerytury i nie bedzie
'podskakiwal' :-(
Wodnik
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
10. Data: 2004-12-04 23:10:44
Temat: Re: jak wytrzymać z czterdziestoosobową klasą gimnazjalistówDnia 04 gru 2004 WodnikJaqb <w...@o...pl> zajmuje się edukacją:
>>>nie wiem skad ten domysl ze sugeruje iz nauczyciel nie byl by dobrym
>>>samorzadowcem???
>>
>>
>> Gdzie ja tak napisałem?
>>
> -------------- tutaj ----------------------------------------------->>>
> >>>Sugerujesz, że żaden obecny lub były nauczyciel nie może być
> >>>członkiem władz? [...]
> >>>
>
Coś ci logika szwankuje.
Ty: ani jeden z czlonkow wladz nie byl nigdy na miejscu nauczyciela
Ja: Sugerujesz, że żaden obecny lub były nauczyciel nie może być członkiem
władz?
Ty: nie wiem skad ten domysl ze sugeruje iz nauczyciel nie byl by dobrym
samorzadowcem???
Twierdząc, że ani jeden z członków władz nie był nigdy na miejscu
nauczyciela dajesz do zrozumienia, że albo taka sytuacja nigdy jeszcze nie
zaistaniała (co jest ewidentną nieprawdą) albo taka sytuacja nie jest w
ogóle możliwa. Zadałem więc pytanie pomocnicze, abyś zobaczył swoje błędne
uogólnienie, ewentualnie pomógł mi zrozumieć Twoją wypowiedź. Ty zaś
przeczytałeś coś, czego w moim pytaniu nie ma. Projekcja czy jeden z
podstawowych problemów naszych uczniów, czyli nieumiejętność czytania ze
zrozumieniem?
--
Jacek Skowroński <><
____________________________________________________
_______________________
Nie ma nic niemożliwego dla człowieka, jeśli nie musi tego sam robić.
/Marcel Achard/
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
« poprzedni wątek | następny wątek » |