jak zacząć mm

1. Data: 2003-03-25 08:02:15

Temat: jak zacząć mm
Od: g...@e...lodz.pl szukaj wiadomości tego autora

pomóżcie mi proszę jak zacząć dietę. Postanowiliśmy z mężem zrzucić parę kilo.
Jak to zrobić najprościej i bezboleśnie (bo oboje pracujemy, czasu mało).
Najlepiej jak bym miała taki gotowy jadłospis co jeść zanim nauczę się tego
wszystkiego. Bo jako laik uważam, że jest czego się uczyć.
pozdrawiam
Grazka

2. Data: 2003-03-25 15:30:07

Temat: Re: jak zacząć mm
Od: "Homar" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zakup ta ksiazke
http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.towar?of
erta=85679&zet=szaqkbuet
ovkrjwxzmieknjwxwtjhh&ret=wys22062550 i po sprawie.

3. Data: 2003-03-25 16:59:00

Od: "ax" <a...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A polecam Ci "żywsze" od grupy forum poświęcone tylko MM, na którym jest
baardzo dużo informacji, życzliwa atmosfera i wiele wątpliwości rozwiewa,
zawiera również wskazówki, co z czym i jest na nim parę przepisów:

www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1&topic_id=32949

ale zacznij lepiej od książki.

Życzę powodzenia
ax

4. Data: 2003-03-28 20:03:37

Od: "Adamgreg" <A...@a...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>
nie kupuj książek, poczytaj grupę, zajrzyj na stronę <misiaczka>

5. Data: 2003-03-30 21:06:30

Od: g...@e...lodz.pl szukaj wiadomości tego autora

> <ciach>
> nie kupuj książek, poczytaj grupę, zajrzyj na stronę <misiaczka>

Każdy co innego. Grupe czytam, ale na poczatek wolała bym jakis konkretny
jadłospis, bo sama nie bardzo wiem jak zacząć. Pewnie, że jak książki nie
kupię to pare groszy mi zostanie.
Prosze o dokładny adres misiaczka.
To zajrzę na pewno
Grazka