jak zdać na medycynę?

1. Data: 2002-08-29 11:06:37

Temat: jak zdać na medycynę?
Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

możecie poradzic z jakich książek się uczyć bo wiem,że podręczniki szkolne nie
wystarczają.
dzięki!
Asia

2. Data: 2002-08-29 11:14:10

Temat: Re: jak zdać na medycynę?
Od: "Przemo" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Asiu!
A do jakiego miasta chcesz zdawać?
Przemo

3. Data: 2002-08-29 20:19:32

Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Cześć Asiu!
> A do jakiego miasta chcesz zdawać?

Poznań.pewnie też musze chodzic na korki oprocz czytania Lewinskiego,villego itp
pozdrawiam
Asia

4. Data: 2002-08-29 21:15:35

Od: "Przemo" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No szkoda, że nie do Katowic. U nas w tym roku przyjmowali od 60 kilku
punktów, więc z tego co obserwuję to z roku na rok jest coraz łatwiej. I
wcale się nie dziwię- studia dość ciężkie a perspektywy marne. Ale życzę
szczęścia. AM w Poznaniu jest przecież najlepsza w kraju. Lewińskiego
niestety nie znam, bo za moich czasów chyba nie było takiego podręcznika.
Proponuję odwiedzić stronę www.medbook.com.pl . Na przeglądaj według działów
wybrać dla kandydatów na akademie medyczne i jest tam kilka przydatnych
pozycji. Powodzenia

5. Data: 2002-09-11 19:58:50

Od: "Andrzej" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lewinski zbedny tym bardziej villy szkoda czasu lepiej dobrze sie nauczyc
chemi ktorej jest stosunkowo malo i fizy z bioli radze dobrze znac
podreczniki a nie tracic czas na ciekawostki....testy z medyka obowiazkowo
trzeba zrobic porzadnie

polecam Zabrze jest tu jak na wsi ale przyjemnie

Użytkownik <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@n...onet.pl...

6. Data: 2002-09-12 09:46:31

Od: agunia <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej napisał:
> [...]
> trzeba zrobic porzadnie
>
> polecam Zabrze jest tu jak na wsi ale przyjemnie

polecam biologie Danowskiego

7. Data: 2002-09-14 20:14:52

Od: "Faust" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> trzeba zrobic porzadnie
>
> polecam Zabrze jest tu jak na wsi ale przyjemnie

Hmm ja wlasnie w tym roq zdalem. I postawilem nacisk glownie na chemie. Fiza
jest na normalnym poziomie lo. za to biola i chemia wyyysoooko powyzej
prznajmniej mojego. I smutnym faktem jest ze co roq jest wyzszy poziom wiem
bo przerobilem testy od 96. Gdzie ten z 96 to "pikus" za to 2001 to juz byla
niezla masakra. Bioli uczylem sie z Villee'go ale i tak kilka pytan na
tescie kompletnie mnei zaskoczylo (pojecia nie mailem o czym w ogole byla
mowa :/ ). Pocieszyc sie tylko mozna ze kazdy jest w podobnej sytuacji...

8. Data: 2002-09-14 23:04:26

Od: "Dana" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje typy to:
chemia - zbiór i podręczniki Pazdro
biologia - należy położyć nacisk głównie na człowieka (w tym
m.in. pasożyty itp.) i mi bardzo przydał się podręcznik Hosera (choć jest w
nim kilka błędów
fizyka (bleee, ale najłatwiej można zdobyć punkty) - polecam
repetytorium wydane przez Medyka - mi najlepiej się z niego uczyło, a potem
powtarzało.

Ponadto testy, testy, testy, ale o tym to chyba nie muszę mówić

Mam jeszcze pytanko do Fausta - gdzie się dostałeś? (ja do W-wy)

Pozdroovka

Zapalenie pluc w ciazy
Ból pod łydką
Re: Pytanie do studentow II roku AM WAW