jak zdrowo przytyc?

1. Data: 2002-09-20 14:41:54

Temat: jak zdrowo przytyc?
Od: "michal" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

proste pytanie chyba...tylko nie chodzi mi o objadanie sie JUNK-FOOD'em ani
picie piFska przed tv i zagryzaniem kiełbasek

chodzi mi o diete która spowodowałaby przyrost(naturalny) masy

nie chodze na zadna siłownie itd.

dzieki

2. Data: 2002-09-20 22:24:35

Temat: Re: jak zdrowo przytyc?
Od: "kakrysa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ani
> picie piFska przed tv i zagryzaniem kiełbasek
>
> chodzi mi o diete która spowodowałaby przyrost(naturalny) masy

jesc posilki wyokokaloryczne, zdaje sie, i cwiczyc. najlepsze

3. Data: 2002-09-21 00:02:47

Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> chodzi mi o diete która spowodowałaby przyrost(naturalny) masy
>
> nie chodze na zadna siłownie itd.

tysiace ludzi zazdrosci ci tego problemu. ale przede
wszystkim jedz to czego unikaja ci, ktorzy sie odchudzaja - weglowodany -
cukry, tłuszcze , mąki, ciasta itp ale aby sie nie otłuścić zbytnio - to
przydaloby sie troche pocwiczyc.
Wiele informacji znajdziesz na www.sfd.pl - polecam

WT
www.dieta.iq.pl

4. Data: 2002-09-21 09:16:46

Od: "Zazik" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja ci polecam www.bodybuilding.pl/forum
to nowe forum więc jest większa szansa na uzyskanie szybkiej odpowiedzi.

5. Data: 2002-09-21 12:03:15

Od: "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzik zwany Wieslaw Tomczak, w wiadomosci
news:amgcfi$3ls$1@news2.tpi.pl napisal:

> tysiace ludzi zazdrosci ci tego problemu.

Ojj, lepiej, zeby nie wiedzieli co to znaczy miec niewielka wage...
Chodzi mi o bardzo nieprzyjemne reakcje czesci spoleczenstwa bo poza tym
to nie ma na co narzekac.
--
Neo[EZN]
http://wroclaw.dolny.slask.pl - Wroclaw na starej fotografii