jak zmusic rosline do bycia bonsai

1. Data: 2004-07-08 09:37:46

Temat: jak zmusic rosline do bycia bonsai
Od: "gregorius" <i...@m...internetdsl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chcialem poprowadzic drzewka oliwki, buku i kasztanowca jako bonsai. Czy
ktos moze wspomoc rada? Ksztaltowanie przycinanie z tym moze jakos
spontanicznie mi wyjdzie,ale zastanawia mnie kwestia lisci. Patrzac na
wieloletnie bonsai widzialem ze i liscie sa karlowate,czy to jest wynikiem
dzialania preparatow-jezeli tak to jakich i gdzie moge je kupic, czy tez
moze przyczyna jest cos innego?
pozdrawiam
grzegorz

2. Data: 2004-07-08 12:38:37

Temat: Re: jak zmusic rosline do bycia bonsai
Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Chcialem poprowadzic drzewka oliwki, buku i kasztanowca jako bonsai.
> ktos moze wspomoc rada?

i wyginasz jak pasuje.O ile musisz się nad drzewem znęcać.
> Chyba się komuś narażę, ale czy jamnik jes ładniejszy od prawdziwego
psa? Mirzan

3. Data: 2004-07-08 14:00:35

Od: "gregorius" <i...@m...internetdsl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie dla jamniczki jamnik jest ladniejszy.
grzegorz

4. Data: 2004-07-08 14:39:08

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:0390.00000561.40ed404a@newsgate.onet.pl Użytkownik
<l...@o...pl> napisał(a):

> psa? Mirzan

Hejka. Wszystko jest kwestią gustu ale jamniki naprawdę są piękne i
mądre i z łatwością zdobywają serce swoich właścicieli. Żadna rasa psów
nie ma takich fanatycznych wielbicieli, jak jamniki.Trudno innym psom
dorównać, ba zbliżyć się poziomem inteligencji do jamników. A poza tym
jamniki są bardzo ciekawe - interesują się dosłownie wszystkim od
składania mebli do siania lwich paszcz, są zawzięte - potrafią dorwać
kreta i wypłoszyć lisa z nory, obrażalskie, rodzinne - zaganiają
wszyskich członków rodziny do gromady... i w ogóle są niesamowite. A
nasz Gwidonek dodatkowo jest b. posłuszny, co u jamników zdaża się
niezmiernie rzadko. :-)
Pozdrawiam metrowo Ja...cki
P.S. Jamnik to brzmi dumnie. :-)

5. Data: 2004-07-08 14:46:16

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> nasz Gwidonek dodatkowo jest b. posłuszny, co u jamników zdaża się
> niezmiernie rzadko. :-)
>                    Pozdrawiam metrowo Ja...cki
> P.S. Jamnik to brzmi dumnie. :-)

http://so.pwn.pl/slowo.php?co=zdarza

:-)

6. Data: 2004-07-08 15:11:24

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:0390.000005ef.40ed5e37@newsgate.onet.pl Użytkownik
<j...@o...pl> napisał(a):

> http://so.pwn.pl/slowo.php?co=zdarza
>
> :-)

Hejka. Sorry. Widzicie jak się wzruszyłem. ;-)
Pozdrawiam omyłkowo Ja...cki

7. Data: 2004-07-08 15:13:53

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> <l...@o...pl> napisał(a):
>
> Żadna rasa psów
> nie ma takich fanatycznych wielbicieli, jak jamniki.>

E tam, powiem więcej ... nie ma to jak wyżły, a już pointery to psia
kwintesencja !!!

Pieprz z solą - Miłka

8. Data: 2004-07-08 15:31:10

Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W wiadomości news:0390.00000561.40ed404a@newsgate.onet.pl Użytkownik

> nasz Gwidonek dodatkowo jest b. posłuszny, co u jamników zdaża się

Co się robi u jamników ?
Pozdrawiam - Zosia

9. Data: 2004-07-08 15:48:15

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> Hejka. Wszystko jest kwestią gustu ale jamniki naprawdę są piękne i
> mądre i z łatwością zdobywają serce swoich właścicieli. [...]

Ale cierpia srodze, zgodnie ze znana piesnia ludowa.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

10. Data: 2004-07-08 16:28:18

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:31eHc.22123$2T2.15367@fe2.columbus.rr.com...
> "Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> Ale cierpia srodze, zgodnie ze znana piesnia ludowa.

Nie znam tej pieśni, mógłbyś zacytować :)

Pozdrawiam
Kaśka

popsutą kosiarę spalinową/piłę ktoś ma?
kora do ogrodu