Re: jak zostać nauczycielem bez kursu pedagogicznego?

Newsgroups: pl.soc.edukacja
Date: Sun, 13 Jul 2003 18:17:00 +0200
Sender: Tomasz Tomsia <t...@j...net>
From: "Ejka" <e...@p...onet.pl>
Subject: Re: jak zostać nauczycielem bez kursu pedagogicznego?

Chciałabym pracować w

> Karta Nauczyciela określa to jednoznacznie - ukończone studia wyższe +
> przygotowanie pedagogiczne. Twój kierunek nie pozwalał na zdobywanie
> uprawnień trenerskich - gdybyś je miała mogłabyś próbować podjąć pracę
> nauczyciela-trenera w klasach sportowych o określonej specjalności.

Dzięki za odpowiedź. Pozwolę sobie zadać jeszcze jedno pytanie : gdybym
chciała pracować jako
nauczyciel na świetlicy czy wystarczy do mgr dorzucić kurs pedagogiczny
czy musiałabym ukończyć
studia podyplomowe z pedagogiki lub gdybym chciała nauczać wf czy
musiałabym ukończyć studia
podyplowowe z wychowania fizycznego???

Słyszałam sprzeczne informacje na ten temat dlatego pytam ;o)))

Pozdrawiam, Ejka