jak zrobić dobry kompost

11. Data: 2007-09-06 14:52:07

Temat: Re: jak zrobić dobry kompost
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "richo nazca" <n...@n...nospam.com.pl> napisał w wiadomości
news:fbkb16$h64$1@atlantis.news.tpi.pl...
> krycha napisał(a):
>
>> Bez przesady z tym przerzucaniem.
>
> Właśnie. (...)

Pod adresem http://fotogalerie.pl/galeria/g_krycha
zamieściłam zdjęcia jak zbieram materiał do kompostowania.
Jest to siatka plastikowa podparta kołkami i zamknięta w obwodzie.
Jest tam ciepło. Nawet zaskoczyła mnie temperatura, gdy oparłam się dłonią o
wierzch stosu.
Teraz jest wypełniony całkowicie.
Nie wiem dlaczego jedno zdjęcie powiększa się bez problemu, a dwa inne nie.
Aby się powiększyły trzeba kliknąć w lewy górny napis "powiększ fotkę do
pełnego rozmiaru".
Zwróć uwagę na daty na zdjęciu. Można obsadzić ten stos tak, aby był mało
widoczny.
Co roku zmieniam miejsce zbierania odpadów.
Ten mój letni kompostownik jest przenośny, bez problemu.
A na zimę go zwijam i chowam, bo układam pryzmę kompostową według
wcześniejszego opisu.

Pozdrawiam Krycha

12. Data: 2007-09-06 17:50:51

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest tam ciepło. Nawet zaskoczyła mnie temperatura, gdy oparłam się dłonią o
> wierzch stosu.

Kompost w pierwszym okresie kompostowania rozgrzewa sie do kilkudziesieciu
stopni i ta temperatura utrzymuje sie dość długo.W tym czasie niszczone są
nasiona chwastów i grzyby chorobotwórcze.Jeśli kompost nie rozgrzeje się,
to znaczy,że proces nie przebiega prawidłowo.
Pozdrawiam.Mirzan

13. Data: 2007-09-06 18:50:15

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:

> Kompost w pierwszym okresie kompostowania rozgrzewa sie do kilkudziesieciu
> stopni i ta temperatura [...]

Prawidłowo to ciut > 70*C a jak źle to może nawet nastąpić samozapłon.
;-)
pozdr. Jerzy

14. Data: 2007-09-06 20:59:30

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pod adresem http://fotogalerie.pl/galeria/g_krycha
> zamieściłam zdjęcia jak zbieram materiał do kompostowania.

Nie wiem czy komuś udało się obejrzeć zdjęcia, bo Fotogaleria skasowała moje
zdjęcia.
Pierwszy raz z powodu złej jakości zdjęć jednego zdjęcia.
Dzisiaj wstawiłam ponownie lepsze, to :
231 KB z powodu złej jakości (podpis 'kompostownik_pusty')
a te podpisane 'kompostownik_wypełniony' (155 KB) oraz 'kompostownik_mały'
(126 KB)
z powodu "fotka zawiera treści zabronione".

Nie mogę się nadziwić. Mają awarię, czy ja dokonałam przestępstwa?
A może chcą mnie do siebie zniechęcić?

Pozdrawiam Krycha.

15. Data: 2007-09-06 23:01:33

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a te podpisane 'kompostownik_wypełniony' (155 KB) oraz 'kompostownik_mały'
> (126 KB)
> z powodu "fotka zawiera treści zabronione".

:D
Widocznie ktos poczul sie zniesmaczony ogladajac kompost przy jedzeniu ;))

Pozdrawiam,
Bpjea

16. Data: 2007-09-07 05:18:58

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pusty wypełniony mały

Użyłaś zwrotów politycznie podejrzanych.Może komuś się z kimś kojarzy?
Pozdrawiam.Mirzan

17. Data: 2007-09-11 06:08:30

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z powodu "fotka zawiera treści zabronione".
>
> Nie mogę się nadziwić. Mają awarię, czy ja dokonałam przestępstwa?

Przeszła mi złość na fotogalerię i podłożyłam fotki kompostownika,
ale tym razem bez opisu, aby ustrzec się treści zabronionych,
bo kto wie co oni uważają za zabronione.
Na razie fotki są jeszcze i nikt ich nie usunął.

Pozdrawiam Krycha

18. Data: 2007-09-12 08:39:38

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

(...)

> [...]
> bo kto wie co oni uważają za zabronione.
> Na razie fotki są jeszcze i nikt ich nie usunął.

Niestety administratorowi fotogaleri nie przeszło złość na mnie i znowu
usunął zdjęcia,
mimo, że nie miały już opisów, widać same zdjęcia są niecenzuralne.

Pozdrawiam Krycha

19. Data: 2007-09-12 10:29:38

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety administratorowi fotogaleri nie przeszło złość na mnie i znowu
> usunął zdjęcia,
> mimo, że nie miały już opisów, widać same zdjęcia są niecenzuralne.

Oczywiśćie,kompostownik może kojarzyć się z szambem,a szambo,to polityczno
religijne określenie, czyli politycznie niepoprawne.
Pozdrawiam lewoprawicowo.Mirzan

20. Data: 2007-09-12 12:11:52

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

krycha wrote:

> Niestety administratorowi fotogaleri nie przeszło złość na mnie i znowu
> usunął zdjęcia,
> mimo, że nie miały już opisów, widać same zdjęcia są niecenzuralne.

A jakby administratora zapytać o co chodzi, to nie odpowie?

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

SZYKUJCIE
Jaka odmiane Funkii?
Szałwia muszkatołowa
Thuje w ogrodzie
preparat stymulujacy rozkrzewianie np jabłoni, nazwa