jak zrobić dobry kompost

21. Data: 2007-09-12 13:14:56

Temat: Re: jak zrobić dobry kompost
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:46e7d787$0$18991$4c368faf@roadrunner.com...

> A jakby administratora zapytać o co chodzi, to nie odpowie?
>
> Pozdrowienia,
> Michał

Zapytałam, czekam na odpowiedz, jak otrzymam, to podzielę się nią.

Krycha

22. Data: 2007-09-14 14:48:49

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Zapytałam, czekam na odpowiedz, jak otrzymam, to podzielę się nią.

Koniecznie :)
Trzeba wiedziec na przyszlosc, jak fotografowac kompostownik (czy pryzme)
zeby bylo poprawnie ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

PS: ja nie daje okazji do wyzycia sie krajowym administratorom; nie bede tu
dawal reklamy bezposredniej ale przynajmniej zachodnie serwery pozwalaja
ogladac zdjecia przy wylaczonej javie :)

23. Data: 2007-09-19 16:41:24

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiadomości news:46e7d787$0$18991$4c368faf@roadrunner.com...

> Zapytałam, czekam na odpowiedz, jak otrzymam, to podzielę się nią.

Do dziś nie odezwał się, ale czekam nadal.

Krycha

SZYKUJCIE
Jaka odmiane Funkii?
Szałwia muszkatołowa
Thuje w ogrodzie
preparat stymulujacy rozkrzewianie np jabłoni, nazwa