jak zrobic pajaca na sznurku

1. Data: 2006-12-20 22:11:37

Temat: jak zrobic pajaca na sznurku
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Nigdzie na necie nie moge znalezc jak zrobic zabawke pajaca. Chodzi o taka
postac na sznurku z ruchomymi nogami i rekami, ze jak sie pociagnie za
sznurek to fika nimi do gory i w dol. Moze byc z drewna albo tektury.

Nie wiem pod jakim haslem tego szukac w necie. Macie pomysl jak te sznurki
polaczyc zeby to dzialalo?
Potrzebuje zrobic taki na prezent na piatek wiec sprawa pilna.

Zazula

2. Data: 2006-12-21 08:23:37

Temat: Re: jak zrobic pajaca na sznurku
Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula <z...@W...pl> napisał(a):

> Nigdzie na necie nie moge znalezc jak zrobic zabawke pajaca.

http://tnij.org/pajac-na-sznurku

Ania

3. Data: 2006-12-21 08:29:24

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula <z...@W...pl> napisał(a):

> Nigdzie na necie nie moge znalezc jak zrobic zabawke pajaca.

I jeszcze tu, bo tam może mało czytelne połączenia sznurków:
http://tnij.org/pajac-2

Albo szukaj na niemieckich stronach pod "hampelmann"

Ania

4. Data: 2006-12-21 21:12:19

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha wrote:

> I jeszcze tu, bo tam może mało czytelne połączenia sznurków:
> http://tnij.org/pajac-2
>
> Albo szukaj na niemieckich stronach pod "hampelmann"

Dzieki serdecznie, przydalo sie. Jutro zabieram sie do zrobienia pajaca z
podobizna kolegi :)

Zazula

(xxx) młynek do kawy
xxx szukam