jak zrzucić 20 kg

21. Data: 2002-04-27 11:23:45

Temat: Re: jak zrzucić 20 kg
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:2f8e.000005ed.3cca7a4c@newsgate.onet.pl...

> sam tłuszcz nie jest przyczyną dużego brzucha raczej tluszcz w połączeniu
> ze "złymi weglowodanami' daje efekt :))

No praaawie się z Tobą zgadzam... :)))
z malusieńką poprawką: pojęcie 'złe', 'dobre' jest określeniem mało
konkretnym i wieloznacznym. Urodzajny brzych jest prawie pewny, gdy tłuszcz
jest zjadany w połączeniu z n a d m i a r e m zjadanych węglowodanów,
czyli gdy w diecie ilość energii wytworzonej z węglowodanów utrzymuje się w
granicach aż 35-40%. Wtedy wątroba musi przetworzyć większość dostarczonych
jej węglowodanów na tłuszcze, głównie na trójglicerydy i cholesterol i
upychać zapasy gdzie się da... ;(((

Tłuszcze pokarmowe są dla ludzkich tkanek paliwem 40 razy lepszym od
węglowodanów, o tyle bowiem s z y b c i e j są pobierane z krwi wolne
kwasy tłuszczowe niż glukoza. Przy czym jednocześnie działa tu fenomenalny
mechanizm niczym termostat w żelazku: nie jesteś w stanie zjeść więcej
tłuszczu, niż Twój organizm potrzebuje, ale pod warunkiem, że nie
zaspokajasz głodu jedzeniem beztłuszczowym!
Organizm nigdy nie wydala tłuszczów, a jeśli musi - to wydala cukier,
oczywiście dopóki mu starcza kondycji (trzustka, nerki).

Pozdrów ode mnie optymalnegojanka ;))))
Krystyna

22. Data: 2002-05-10 14:20:26

Od: l/e/h <l...@...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"Stanisław Gołąb" <d...@i...pl> skribis:

>DIETA OPRACOWANA PRZEZ SZPITAL RZĽDOWY
>W KOPENHADZE

Przez szpital - to chyba dla chorych.

Pozdrawiam, Leh
--
"Dr" Kwasniewski nie jest doktorem bo nie ma doktoratu. {leh}
"To ja ja umiescilam na grupie, nastepnie zastosowalam na moim

Grypa + dieta
zaczynam dziete ;)
wegle, cukry, cukierki:-)
Dieta Japonsaka