jak zrzucic cholesterol

1. Data: 2004-03-17 10:53:48

Temat: jak zrzucic cholesterol
Od: Rafi <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wlasnie niedawno mialem przeprowadzane kupe badan
w zwiazku z przyjeciem do pracy i niestety wyszedl mi
troszke za duzy cholesterol, mialem 217 a max to 200.
No i niestety nie mamszans na ta prace ale moge
powtorzyc badania. Dlatego chce jakos szybko zrzucic
troche tego cholesterolu. Co polecacie? Co moge jesc?
A czego absolutnie nie? Zakupilem sobie tabletki Lipanor
ale nie wiem czy to pomoze.

--
RAFI

2. Data: 2004-03-17 11:53:07

Temat: Re: jak zrzucic cholesterol
Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

niestety wyszedl mi
> troszke za duzy cholesterol, mialem 217 a max to 200.
> No i niestety nie mamszans na ta prace

z powodu +-17 jednostek?
poziom "dna" coraz nizej

Jurek

3. Data: 2004-03-17 12:33:54

Od: Rafi <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> z powodu +-17 jednostek?
> poziom "dna" coraz nizej

nom z powodu +17 jednostek
ale wystarczyla by +1 jednostka i byloby to samo.
Poprostu wyniki maja sie miescic w ich normach
i nie ma innej gadki.
Dobrze ze to tylko cholesterol bo np jakby cos nie tak
wyszlo u oklulisty badz neorologa czy tez laryngologa
to od razu by mi podziekowali :)

4. Data: 2004-03-17 12:44:35

Od: "Musta" <mustafa8[usun]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to masz czy nie masz szans na te prace?

sproboj zredukowac weglowodany w tym sorbitol i fruktoze (owoce)

kiedys o tym pisalem - mam kolezanke ktora jest bardzo chora i ma
cholesterol kolo 500

te rady dali jej na oficjalnym szkoleniu w dobrym wWarszawskim szpitalu.

rowniez na mojej diecie (mm) spada cholesterol ale na tym zabardzo sie
nieznam

musta

5. Data: 2004-03-17 12:57:50

Od: Rafi <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 17 Mar 2004 13:44:35 +0100, Musta wrote:

> to masz czy nie masz szans na te prace?

No jak zbije do nastepnego badania cholesterol i jak nie wynajda
niczego na komisji lekarskiej to dostane ta prace :)

>sproboj zredukowac weglowodany w tym sorbitol i fruktoze (owoce)

a tak prosciej co mam jesc z podstawowych produktow aby go
nie zwiekszac?

6. Data: 2004-03-17 14:50:47

Od: "Monika" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Musisz jeść wiecej warzyw i owoców, roslin strączkowych. Dieta powinna
zawierać więcej błonnika. Unikaj cukrów prostych, węglowodanów złozonych,
mięsa czerwonego, podrobów, jaj, golonki i drobiu ( głownie skóra) Jedz ryby
i chudy drób, jogurty, kefiry i mleko odłuszczone. No i zwiększ aktywność
fizyczną. Powodzenia.

Monika

7. Data: 2004-03-17 14:57:12

Od: Kasek <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 17 Mar 2004 11:53:48 +0100, Rafi <r...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
>troszke za duzy cholesterol, mialem 217 a max to 200.
>No i niestety nie mamszans na ta prace ale moge

SZOOOKKK!!!! Please, powiedz co to za praca?

Jeszcze cos ci mierzyli, cisnienie, temperature?
Ponoc ci co maja temperature 36.1 zyja o 1/3 dluzej.
Potwierdzilo sie na szczurach i na malpach, teraz testuja
na ludziach. Mozna to uzyskac (0.5 nizej) przez
pemanentna diete niskokaloryczna.

>powtorzyc badania. Dlatego chce jakos szybko zrzucic
>troche tego cholesterolu. Co polecacie? Co moge jesc?
>A czego absolutnie nie? Zakupilem sobie tabletki Lipanor
>ale nie wiem czy to pomoze.

Ostatnio tu ktos pisal:

"2)Badania kliniczne przeprowadzone w wielu o?rodkach naukowych
wykaza?y, ?e substancj? czynn? wyci?gu z ziela karczocha, obni?aj?c?
poziom cholesterolu jest luteolina. Ekstrakt z karczochów podawano 143
pacjentom w wieku 18-70 lat, u których pocz?tkowy poziom cholesterolu
w surowicy krwi wynosi? 280 mg/dl (7,3 mmol/l). W ci?gu 6 tygodni
leczenia poziom cholesterolu ca?kowitego w surowicy krwi obni?y? si? o
18,5%, a poziom frakcji LDL cholesterolu uleg? obni?eniu o 22,9%,

Cynarex (Herbapol Wroc?aw, PL) ? tabletki zawieraj?ce 250 mg suchego
wyci?gu z ziela karczocha zwyczajnego; opakowanie: 30 tabletek.
Paczka niecale 5 zl."

8. Data: 2004-03-17 15:16:22

Od: Rafi <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> SZOOOKKK!!!! Please, powiedz co to za praca?

policja :)

> [...]
> Potwierdzilo sie na szczurach i na malpach, teraz testuja
> na ludziach. Mozna to uzyskac (0.5 nizej) przez

no jestem przebadany dokladnie :) Ale brakuje jeszcze tylko
weteryniarza do kompletu :)
Bo bylem juz chyba u 15 lekarzy ktorzy mnie dokladnie badali,
nie liczac tego ze przed tym mialem kupe badan na psychike
i inteligencje :) To wszytko juz kolo 3 miesiecy trwa :)

9. Data: 2004-03-17 15:30:44

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasek napisał:
[ciach]
> [...]
> Potwierdzilo sie na szczurach i na malpach, teraz testuja
> na ludziach. Mozna to uzyskac (0.5 nizej) przez

Powaznie? Bo ja mam "fabrycznie" temperature jakies 35,9 do 36,2.
A 37 stopni to juz u mnie goraczka...

Edytka [edymon]

10. Data: 2004-03-17 15:57:28

Od: Kasek <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 17 Mar 2004 16:16:22 +0100, Rafi <r...@p...onet.pl>
wrote:

>policja :)

Oszaleli. Przeciez mundurowi ida tak wczesnie na
emeryture, ze chocbys mial i choles. =< 250 to nie zdazylbys
im sie w czasie lat pracy rozchorowac. (przy zalozeniu
braku innych czynnikow ryzyka typu palenie, nadcisnienie,
nadwaga)

PS. Miej w przyszlosci litosc do troszeczke przekraczajacych
predkosc ;)

POMOZECIE????
jak zgubić z ud?
czy ktoś brał chrom