jak zwiekszyc odpornosc organizmu?Pomocy plisss

1. Data: 2004-05-27 10:21:12

Temat: jak zwiekszyc odpornosc organizmu?Pomocy plisss
Od: "Lola" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
pytanie jak w temacie.Jak mozna naturalnymi srodkami zwiekszyc odpornosc
organizmu?Slyszalam ,ze wyciag z watroby rekina zazywany codziennie jest
skuteczny ,ale niestety nie w moim przypadku.Miksturki z cytryna i czosnkiem
tez przerabialam i nic.Praktycznie co chwile łapie kazde przeziebienie ,to
zapalenie krtani to gardelko itp.Co tydzien jestem chora.A to chyba swiadczy
o tym ,ze z moim organizmem jest cos nie tak.Bylam u lekarki dostalam
srodek o nazwie IMMUNAL ,ale niestety to rozniwez mi nie pomaga.Nie wiem
sama co robic ,mozliwe jest ,ze organizm dopiero teraz sie odbudowuje ,bo
przeszlo 3 lata temu spedzilam sporo czasu w szpitalach na operacjach,ale
czy mozliwe jest zeby przez to organizm byl tak oslabiony i lapal wszyskie
mozliwe infekcje gornych drog oddechowych?I to po takim czasie ? bo przedtem
praktycznie wogole nie chorowalam.
Pomozcie ,bardzo prosze o jakies rady.
pozdrawiam
Lolcia

2. Data: 2004-05-27 13:24:51

Od: "kasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dieta bogata w warzywa i owoce, sport, sen!

3. Data: 2004-05-28 08:50:31

Od: "wojtaszek" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj na początek odtruć organizm. Jakieś warzywa, owoce, woda lub
naturalne środki odtruwające np. firmy ORTIS. Jak organizam zacznie
prawidłowo funkcjonować to i infekcje nie będą powracać.
Ewentualnie zrób wymaz z gardła to może wyjdzie co ci tak zatruwa życie.

Pzdr
Wojtek

4. Data: 2004-05-28 09:18:48

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2004-05-28 10:32:31

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 May 2004 11:18:48 +0200, Piotr Kasztelowicz wrote:

> bardzo dobry jest tez kwiat paproci zbierany w noc Kupaly
> (choc ja osobiscie wole wianki)

Heee.. heee... Rozumiem, ze zdejmować?... ;)

BP, NMSP

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

6. Data: 2004-05-28 11:28:52

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 May 2004, Marek Bieniek wrote:

> Heee.. heee... Rozumiem, ze zdejmować?... ;)

:)

Piotr
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://renata.am.torun.pl

7. Data: 2004-05-28 21:42:25

Od: "Ania Templer" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mozliwe infekcje gornych drog oddechowych?I to po takim czasie ? bo
> [...]
Witaj!
Wyeliminuj z diety wszystko co kwaśne, surowe, i zimne.
Postaraj się jesć co najmniej trzy ciepłe posiłki w ciągu dnia, a efekt
będzie natychmiastowy.
Polecam fajne, mądre ksiązki Anny Ciesielskiej " Filozofia zdrowia" i
"Filozofia życia". Od dwóch lat stosujemy sposób odżywiania polecany w w/w
książkach i zapomnieliśmy o chorobach.
pozdrawiam
Ania

8. Data: 2004-05-28 23:37:04

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyeliminuj z diety wszystko co kwaśne, surowe, i zimne.
> Postaraj się jesć co najmniej trzy ciepłe posiłki w ciągu dnia, a efekt
> będzie natychmiastowy.

Wszystko niech wyeliminuje, efekt przydzie po kilkunastu dniach, ale bedzie
trwaly, zapomni o chorobach i wogole o wszystkim.
Jak mozesz pisac takie rzeczy, co daje Ci podstawe do stwierdzenia "a efekt
bedzie natychmiastowy" ??? Czy we wspomnianych ksiazkach autorka podaje
wiarygodne dowody pozwalajace uwiezyc w natychmiastowy efekt? Bo jezeli nie
to Twoja wypowiedz jest nieodpowiedzialna i wprowadzasz ludzi w blad

> Od dwóch lat stosujemy sposób odżywiania polecany w w/w
> książkach i zapomnieliśmy o chorobach.

Jakie to wszystko proste, tylko ludzi uswiadomic i sluzba zdrowia
niepotrzebna

Ehh
Robert

9. Data: 2004-05-29 06:25:29

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 29 May 2004, Robert wrote:

> Jakie to wszystko proste, tylko ludzi uswiadomic i sluzba zdrowia
> niepotrzebna

dobry pomyls bo szykuje sie wielki kryzys - sejm nie wybierze
rzadu nie bedzie nowej ustawy wszystko padnie a lekarze, pielegniarki
i polozne juz wyjezdzaja do pracy za granice. Wiec ludzie musza
byc odporni ...

P.

10. Data: 2004-05-29 07:56:56

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c98bp7$3oq$...@a...news.tpi.pl,
Ania Templer <a...@p...onet.pl>:

> Wyeliminuj z diety wszystko co kwaśne, surowe, i zimne.
> Postaraj się jesć co najmniej trzy ciepłe posiłki w ciągu dnia, a
> efekt będzie natychmiastowy.

ROTFL!

--
Robert