jak zyc po zakonczonym zwiazku?

1. Data: 2002-10-12 20:18:55

Temat: Re: jak zyc po zakonczonym zwiazku?
Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_JEST_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Maria Chuchrowska napisała:

> Zwiazek zakonczyl oN czyli facet, bo sie przestraszyl zycia w rodzinie z
> kobieta, on 31 lat ona 26, moze to nie czas na rodzine? czy w ogole
> mezczyzni czasami chca miec rodzine i kogos bliskiego czy to juz niemodne!

Czasami chcą, ale długo takich szukać...

--
Sławek [am-pm]

1. Data: 2002-10-12 20:42:53

Temat: jak zyc po zakonczonym zwiazku?
Od: "Anna Maria Chuchrowska" <m...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-10-12 20:54:29

Od: "Matthi A.S." <p...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

> Zwiazek zakonczyl oN czyli facet, bo sie przestraszyl zycia w rodzinie z
> kobieta, on 31 lat ona 26, moze to nie czas na rodzine? czy w ogole
> mezczyzni czasami chca miec rodzine i kogos bliskiego czy to juz niemodne!
Oh!?

Czesc!
ja (28) bardzo chce miec staly zwiazek, mam dosc tego przekletego
szukania!!!
czym jestem starszym tym wiecej bledow robie: lamie serca i moje jest
lamane...
Uwazam, ze malzenstwo jeszcze z mody nie wyszlo, tylko jeszcze jest trudno
to pogodzic z moda wolnosci i moda emancypancji.

Pozdrawiam Ciebie serdecznie Anno,
Maciek

PS.:
nic nie jest tak okrutne jak nadzieja,
nawet bol zlamanego serca,
on przechodzi....

1. Data: 2002-10-12 20:56:15

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Matthi A.S." <p...@w...de> wrote in message
[cut]
|moda wolnosci i moda emancypancji.

good joke, man

saulo
--
Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement.

1. Data: 2002-10-12 21:04:43

Od: "Anna Maria Chuchrowska" <m...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

to malo pocieszajace,a le prawdziwe, dziekuje!
Użytkownik "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_JEST_BE]@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:aoa02e$1q$1@news.gazeta.pl...

1. Data: 2002-10-12 21:11:38

Od: Marsel <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w art. <aoa295$5ar$1@news2.tpi.pl>,
szanowny kol. Saulo pisze, ze:
> good joke, man

well, niewiem czy to joke at all
mozna wszak to wszytko rozumiec opacznie

--
Marsel

1. Data: 2002-10-12 23:33:25

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Anna Maria Chuchrowska:
> ... czy w ogole mezczyzni czasami chca miec rodzine
> i kogos bliskiego czy to juz niemodne!

To zalezy... Roznie bywa. :)

Czarek

1. Data: 2002-10-12 23:35:46

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Oct 2002 22:42:53 +0200, Anna Maria Chuchrowska napisał/napisała:
> Zwiazek zakonczyl oN czyli facet, bo sie przestraszyl zycia w rodzinie z
> kobieta, on 31 lat ona 26, moze to nie czas na rodzine? czy w ogole
> mezczyzni czasami chca miec rodzine i kogos bliskiego czy to juz niemodne!

Ja jako mezczyzna chce, tylko niestety jeszcze jest na to zbyt wczesnie (ja
26, ona 24, ja bede dluzej studiowal od niej :>).

--
Motto: * 22 pazdziernik YEA! * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

1. Data: 2002-10-13 12:38:43

Od: "Ali" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Maria Chuchrowska" <m...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> Zwiazek zakonczyl oN czyli facet, bo sie przestraszyl zycia w rodzinie z
> kobieta, on 31 lat ona 26, moze to nie czas na rodzine? czy w ogole
> mezczyzni czasami chca miec rodzine i kogos bliskiego czy to juz niemodne!

Klina klinem. Nie będę Ci mówiła, że czas leczy rany itd., bo jakoś w to nie
wierzę. W każdym razie nie rób nic głupiego, tylko się pozbieraj. Sama
jestem na tym etapie i wczoraj bez sensu ryczałam pół dnia, zamiast szukać
jasnych stron mojego życia. A tak naprawdę to tylko kolejne doświadczenie,
może niezbyt sprawiedliwe z naszego punktu widzenia, ale jednak.

Powodzenia!

--
Ali
UIN 7618782, GG 14373

1. Data: 2002-10-13 13:19:13

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zwiazek zakonczyl oN czyli facet, bo sie przestraszyl zycia w rodzinie z
> kobieta, on 31 lat ona 26, moze to nie czas na rodzine? czy w ogole
> mezczyzni czasami chca miec rodzine i kogos bliskiego czy to juz niemodne!

barwo jesteś najlepsza 1 post jaki czytam od ciebie a już dostaje po nerkach
z glana twojego podejścia do "facetów"!!!

tak na marginesie nie mówiąc i nie chwaląc się głośno nikomu, bardzo bym się
ucieszył mając kobietę u boku, która chce być dla mnie .... o! - bliska bo
teraz trudno o takie!!!

V:)P

Konkurs bez nagród ;-)
Lenin
Dzien Zdrowia Psychicznego - moj rysunek plus zapowiedz
cd retruetalk
jak mam to rozumiec???